Recenze (133)
Stíny minulosti (2006)
No to byla pěkná sračka. Dávám jednu hvězdu, že jsem se přinutil na to dívat
Ultraviolet (2006)
Trailer byl opravdu skvělý, nalákal mě, ale takovou pípovinu jsem fakt nečekal. Kravina po všech stránkách. A vizuální efekty jsou fakticky smutné.
Elita armády (2006)
Doufám, že tenhle film nenapadne nikoho vysílat v kině. Je to klasická TV béčková, možná až céčková akčňárna, ale co naplat. Dám tomu 3* za to, že tam hrál Van Damme :) Prostě mám rád akční hrdiny 80-tých let no... Jinak je to fakt pruda.
Survive Style 5+ (2004)
Já se omlouvám, ale tohle jsem nepochopil. Uznávám, že mě bavilo se dívat na to jak halvní hrdina pořád zabíjí svou holku, ale jinak v Survive Style 5+ nevidím nic hlubšího, ani zajimavého a v celku ani nic zábavného.
Základní instinkt 2 (2006)
Dám tři, příběh není nikterak zajímavý, ale Sharon je proste Sharon a dá se na ní pořád dívat. Chtěla si prostě užít ještě jednou pořádnou dávku exibicionismu a já myslím, že se jí to parádně povedlo.
Strážci Dračí brány (2006)
Boje stojí opravdu zato, Donnie se bije jako Dragon :) A ty comba... mňam
Pailan (2001)
Vynikající smutný film o zmařeném osudu dvou lidí. Asi bych dal 5*, kdybych pár dní předtím neviděl "A moment to remember"
Nezvratný osud 3 (2006)
smrt je opět vypočítavá bestie a opravdu se nedá jen tak přelstít :)
Vzpomínky na lásku (2004)
U takových filmů, jako je tento, si uvědomíš jak je život jedinečný a stojí za to žít naplno každým okamžikem, protože nikdy nevíš co se ti může stát.
Vražedné pobřeží (1991) (seriál)
Klasika, tohle se mi hodně líbilo. A nesmrtelný "Nick Slótr" zvládne přece celou bandu :)