Recenze (673)
Dogville (2003)
Ne a ne a ne..s Trierem jsem už nadobro skončil, tohle si u mě může dovolit maximálně tak Lynch...
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Láska na první, druhý i třetí pohled, akorát je průser, že Berserk nastavil laťku tak vysoko, že každé další anime s tímto skvostem srovnávám což je nemožné samozřejmě...KULT
Berserk: Ógon džidai hen I – Haó no tamago (2012)
Epické, heroické a řádně krvavé dobrodružství. Orgastická podívaná, kult, víc slov není potřeba!
Polednice (2016)
Na české poměry rozhodně nadprůměr a atmosféra by se dala krájet, já jsem spokojen, snad jen roli Anetky bych dal někomu jinému, byla mi nesympatická a vypadala spíš jako chlapec, ale to jen detail. Zoufalství, strach a totální izolace.
RYTMUS sídliskový sen (2015)
Ha, Rytmus vůbec není drsný a tvrdý rapper, jak se směle prezentuje v textech a klipech - je to jen vobyčejnej, přecitlivělej, zamindrákovanej uhrovatej kriplíček, kterýmu chybí tatínek a děti na něj byli tak mooooc moooocinky zlí, fňuky fňuk. PS: Klipy, muziku a jeho texty mám rád, ale jinak je to hroznej vocásek.
Neutečeš (2014)
Horor pro hipstery.
Lída Baarová (2016)
Goebbels a Hitler parádní...jen mi už prosím necpěte do záběru to kopyto s downovým syndromem Mádla a Pauhofová by se do filmu cpát také neměla, protivná mi je až hrůza, tak! Vůbec to nebyl tak hrozný snímek jak zdejší kritikové popisují, on byl dokonce celkem povedený, alespoň tedy na české poměry určitě.
Do Říma s láskou (2012)
Maestro Woody..s prominutím - To byla ale sračka, fuj!
Maniak (2012)
Hobitek a jeho milášci, dřevěné figuríny..
Nebezpečně výbušná trhavina (2006)
Pes musí zemřít.