Recenze (214)
Bruno (2009)
Nejvtipnější byl tanec a pěvecký výkon mužského pohlaví :-D. Jinak se mi líbila víc tahle, než původní Boratova image
Strážci - Watchmen (2009)
Za některé scény bych však dala "5", celkový dojem dobrý. Zvláštní a zajímavé.
Jake a Tlusťoch (1987) (seriál)
Na Jakea se dobře dívá a bavilo mě, jak si z Tlusťocha dělá legraci :-)
Rosamunde Pilcher - Volání minulosti (2000) (epizoda)
Na vysvětlenou všem kritikům - Samozřejmě tuto "4" nemohu a ani nechci stavit na úroveň filmů jako například "Walk The Line". Jednoduše jsou filmy, které se mi líbí i přesto, že jsou to "béčka", ne-li někdy "céčka".
Antigona (1964) (TV film)
V tomto znění to bohužel nebyl "můj šálek kávy". Na základě četby jsem se těšila, ale mé očekávání nebylo naplněno. "3" dávám hlavně díky R. Lukavskému.
Atentát (1964)
Zase pro mě film na hranici mezi hodnocením 4 a 5. Zatím nechávám hodně hezkou 4.
Walk the Line (2005)
Zabodoval nejen samotný autobiografický příběh, ale i dobře zvolené herecké obsazení a songy Johnyho Cashe
Krokodýl (2000)
Dala bych 3, ale vlastně to bylo až moc přehnané.
Glimmer Man (1996)
To se mi líbilo, akce a vtip
Psycho 3 (1986)
Neviděla jsem to do konce, tak může být můj názor zkreslený...