Recenze (214)
Bídníci (2012)
Po delší úvaze snižuji bod, nikoliv za herecké, nýbrž za některé pěvecké výkony, což se ovšem netýká Russella, ten byl dle mého názoru největší hvězdou těchto Bídníků, protože zvládl svou roli precizně herecky, i pěvecky (i když nastal drobný problém :) , fanďěte kladnému hrdinovi, je-li v roli padoucha právě Russell, že...). Teprve po něm bych vyzdvihla výkon Hugha Jackmana a Anne Hathaway. Očekávala jsem prolínání mluvených a zpívaných pasáží, to by, jak se domnívám, přidalo tomuto zpracování na kvalitě. Celkový dojem kladný.
Blade 2 (2002)
Při prvním shlédnutí jsem bodovala za 3, ale tehdy jsem byla poněkud ošizena o závěr, proto měním své rozhodnutí a zvyšuji skore.
Bohemian Rhapsody (2018)
Nejsilnější zážitek a nejlepší životopisné dílo vůbec. Pocta Freddiemu Mercurymu a Queen jako takové. Prvotřídní herecké výkony i kamerové záběry. Show must go on, takže by mohla vzniknout dvojka s návazností na Wembley, kde by nechyběla také Montserrat Caballé a Barcelona. Za mě osobně návrh na Oscara.
Bruno (2009)
Nejvtipnější byl tanec a pěvecký výkon mužského pohlaví :-D. Jinak se mi líbila víc tahle, než původní Boratova image
Bydlení je hra (2004) (pořad)
Pěkný, zábavný a především poučný pořad
Byl jednou jeden... život (1987) (seriál)
Skvělé a velice poučné, a to nejen pro děti
Bylo nás šest (1986) (seriál)
Pořad pro vysokoškoláky :-)
Carlitova cesta (1993)
Perfektní kombinace - napětí, akce, romantika i erotika. Film z 99% vděčí za úspěch Al Pacinovi a Seanu Pennovi.
Carmen (2012)
Takto hodnotím kino-verzi; viděla-li bych Carmen naživo, domnívám se, že bych dala plný počet.
Casanova (2005)
Heath Ledger v další pěkné roli.