Recenze (4 861)
Zrcadla 2 (2010)
Když je něco úspěšné nebo to příjde s velmi zajímavým nápadem, tak hned přispěchá někdo, kdo se toho chytí a pokusí se ještě něco dalšího vytřískat. Likvidace "nevinných" obětí mohla být mnohem brutálnější a propracovanější. Čím jiným by mohl tenhle hororový film zaujmout, než je právě již zmíněná brutalita a propracovanost vražd?
Super Mac (2010)
Už jsem viděla lepší parodie.
Mr. 3000 (2004)
Ničím nevyčnívající film ze sportovního prostředí, i když Bernie Mac měl snahu.
Šťastná čísla (2000)
Nebyla bych tak kritická. Film si tři hvězdičky zaslouží a velkou zásluhu na tom má Travolta s Lisou Kudrow.
Závrať (2009)
Klasické schémátko, tentokrát s francouzskou příchutí. Hory mají zkrátka něco do sebe. Partička mladých byla docela sympatická. Na tu lávku, po které přecházeli údolí, by mě nikdo v životě nedostal.
Tři dny Kondora (1975)
Omlouvám se za možný spoiler. Joe Turner měl skutečně zajímavé zaměstnání. Celé dny četl knihy, které pak analyzoval a posílal o nich hlášení do centrály CIA, ale jednou přišel na něco, co ho málem stálo život. V tu chvíli se před mýma očima rozehrál vynikající špionážní thriller s frajerem Robertem Redfordem. Nemám nic proti herečce Faye Dunaway, ale tady bych se klidně bez její přítomnosti obešla. Mě prostě v té romantické scéně neseděla.
Bajky naruby: Želva a zajíc (2008)
La Fontaine by se asi moc pěkně podivil nad tím, jak jeho bajku krásně rovzinuli. Některé příběhy si o to ale říkají sami.
Hačikó - příběh psa (2009)
Když jsem film "Marley a já" ocenila pěti hvězdičkami, tak na Hačika stupnice nestačí. Nehodnotím objektivně, protože se směle řadím mezi pejskaře a v každém filmu, kde vystupuje nějaké zvíře a nemusí to být nutně pes, vidím něco víc. Plácám se ve hloubce příběhu, kterou jsou schopni postřehnout všichni pejskaři a nestačí mi papírové kapesníčky. Držím svého psa na klíně a mám pocit, že ho musím v náruči umačkat. Vidím a hlavně cítím, že se mezi námi vytvořilo silné pouto, které by mohlo i hory přenášet, kdyby na to náhodou přišlo. Znovu říkám, že nejsem objektivní a nikdy v takových případech nebudu.
Únos vlaku 1 2 3 (2009)
Denzel Washington mě hodně překvapil. John Travolta mohl být ještě větší psychopat, jeho role si o to přímo říkala.
Město (2010)
Vždycky jsem si o Benu Affleckovi myslela, že je to jenom nějaký frajírek, ale on mě nepřestává překvapovat. Na režísérské židličce mu to jde totiž mnohem lépe. Doufám, že to takhle půjde dál.