Oblíbené filmy (10)
Kmotr (1972)
Otec prasátek (2006)
Svět zítřka (2004)
Poslední tango v Paříži (1972)
Hádej, kdo přijde na večeři (1967)
Panu učiteli s láskou (1967)
V žáru noci (1967)
Hellboy (2004)
Emma (1996)
Viděla jsem ji několikrát a ještě nejspíš několikrát uvidím. Má skvělou výpravu, kostýmy, interiéry i exteriéry jsou úžasné. Jeremy Northam jako pan Knightley je neodolatelný. No a Gwyneth je okouzlující.
Mansfieldské sídlo (1999)
Budu si muset přečíst knihu. Viděla jsem dvě zpracování Mansfield Parku a každé je jiné. Samozřejmě kostra díla zůstala, ti co se měli dostat k sobě se dostali. Fanny v pojetí Frances O'Connor se mi opravdu líbila a Jonny Lee Miller jako Edmund byl roztomilý. Neříkám, že se jedná o nějaký majstrštyk, ale na příjemně strávený večer je to opravdu hezký a vhodný film, tedy pokud nedáváte přednost třeba hororům :))