Recenze (1 155)
Other Gods, The (2006)
Vynikající starodávná psychedelická záležitost, kterou sledovat pod vlivem výparů z meduňky a léků proti úzkosti je vážně zážitek.
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Nehoráznej fail, kde se daj vtipný scény napočítat na prstech jedný ruky, která má pouze tři prsty. Nudný jak Zemanovo novoroční projev, trapný jako zjištění, že jste ve včerejším flámu souložil/a s květináčem a vyblitý jako xicht notorickýho pijana po novoroční párty. A proč jednu hvězdu? Protože nejsem zasranej hater a přeci jenom jsem se třikrát docela zasmál a to se počítá.
The Devil's Rock (2011)
Fajnovej "atmošák". Odkaz na Lovecrafta potěšil stejně jako skvěle zvládnuté postupně budované napětí s ukázkou toho, že Nacisti byli vlastně ještě horší než samotní vyslanci pekla.
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Po druhém shlédnutí (Rogue Cut) ještě několikrát větší orgasmus než v kině. Plno silných odkazů na nejen dnešní světové problémy, plno naprosto skvěle vymyšlených scén, plno naprosto fantastických hereckých výkonů (zde jednoznačně vládne James McAvoy),... kdybych měl vyjmenovat všechno, čeho má tenhle film plno, byl bych tu i mezitím, co jim bude Apocalypse všem nakopávat prdele. Stručně řečeno - Nejlepší X-Meni..... PS: Potitulková scéna ještě orgasmus navíc. Takže jsem asi jeden z mála lidi mužského pohlaví na planetě, co dosáhnul několikanásobnýho orgasmu.
Na hraně zítřka (2014)
Řekl jsem si, že pokud mi závěr utrhne koule, dám mu plný koule... no koule mi zůstaly, ale zato mě trochu bolely oční koule, protože ten typicky americkej závěr fakt posrali.
Two Virgins (1968)
Při sledování jsem si připadal jako v Tescu, když stojím ve frontě, kde je deset lidí, všichni se přeřvávaj a čekaj až se na ně dostane řada, i přes to, že se na ceduli nad nimi slibuje, že když bude řada u pokladny mít více jak čtyři lidi, tak otevřou další pokladnu. Jinak řečeno... připadal jsem si jak debil.
Ranhojič (2013)
"Because there is nothing to be afraid of. Death is merely a threshold we must all cross... into the silence, after the final heartbeat... drifting away with our final exhalation... into eternal peace..." Jeden z největších kinematografických zážitků vůbec. Neskutečně úžasně podaný a napsaný příběh (chvílema napětí jak prase, chvílema úžasný dialogy, ale ani jendu sekundu nuda), úchvatná výprava a herecké výkony, fantastická hudba a v neposlední řadě emoce, které se nesnaží tlačit na pilu, ale přicházejí a pozvolna zase odcházejí. Jako třešnička na dortu je neuvěřitelný krasavec Tom Payne, který je nejenom "hot person of the year" ale zároveň i skvělý herec. Zřejmě nejlepší evropský historický film všech dob.
Stejná srdce (2014) (TV film)
Lepší herecký výkony už jsem dlouho neviděl....
Fargo (2014) (seriál)
Genitální černohumorná podívaná plná skvělých hereckých výkonů, úžasné atmosféry a neskutečných situací, ze kterých dost často chytávám "syndrom absolutní spokojenosti". 1. řada - 100% ..... 2. řada - 95%
Machři 2 (2013)
Like a Boat out of Hell!