Recenze (1 157)
Pink Floyd: The Final Cut (1983)
4 zásadní sklatby z nejemotivnějšího a nejvíce nedoceněného Floydovského alba. Více slov netřeba, tohle se musí vidět, slyšet a cítit.
Pink Floyd: The Wall (1982)
Slovy nelze vyjádřit pocity, které mnou probíhaly při sledování tohoto skvostu. Jednoznačně nejlepší hudební film všech dob. 100% (jediný co zamrzelo bylo zkrácení písně Waiting for the Worms a vynechání písně Hey you a The Show Must Go On)...... || "All alone, or in twos. The ones who really love you walk up and down outside the wall. "
Coriolanus (2011)
„How...traitor? - Nay, temperately. Your promise. - Fires in the lowest hell fold in the people. Call me their traitor, thou injurious tribune? “ Vskutku jeden z nejnáročnějších filmů, které jsem kdy viděl. Pokud na to ale přistoupíte, budete ohromeni. Ohromeni režií ale především těmi nejpreciznějšími hereckými výkony (Ralph Fiennes a Vanessa Redgrave by měli dostat Oskara!). Jinak ale celkem chápu slabé hodnocení, není to film pro každého. Ale za sebe mohu říci, že jsem právě viděl jeden z nejlepších režijních debutů všech dob. EDIT po vydání dabingové verze - Dabing je naprostá příšernost a všechny herecké výkony totálně zazdívá. Pokud Coriolanus, jedině v originále!
Energy Hunter (2005)
Hudba je nádherná, úžasné panoramata a dost dobré efekty. Celkem k neuvěření, že je amatérský.
V peřině (2011)
Už tam chybí jen dítě mlátící dospělýho a při tom zpívající dětskej rap.....
Exit Humanity (2011)
Napínavé, skvěle zahrané, atmosférické, emočně vypjaté a po celý film nádherně hudebně doprovázané. Prototyp dokonalého nízkorozpočtového filmu.
Muži v černém (1997)
" Co to tam venku bylo Edgare? - Cukr. -Jak to mohl být cukr? - Dej mi cukr." U téhle klasiky dostávám pravidelně záchvaty smíchu.
Uvězněni v čase (2007)
Nebýt odfláknutého závěru, bez přemýšlení bych napálil plný počet.
Píseční žraloci (2011) (TV film)
Really?
Kulový blesk (1978)
První půlka skvělá, druhá lehce nudná. Pořád ale převládá kladný pocit.