Recenze (241)
Stopařův průvodce po Galaxii (2005)
" Zamkli zevnitř, musíme to obejít! " aneb jak podráždit bránici !! Ale pozor na ručníky :-) !
Zkrocená hora (2005)
No, tak přesně takhle si představuji romantický film, přidejte si krásné (dobře,asi trochu kýčovité) hory a prostředí a máte film, jaký tady ještě nebyl. Trochu mě mrzí, že se někdy v půlce dal odhadnout konec, protože jak jinak to mohlo dopadnout? Ale můj celkový dojem to nijak nemění...
Král džungle 2 (2003)
Trochu přeparodovaná parodie, nemyslíte?!
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
Kdyby se film tolik nepodobal Pánovi prstenu, možná by byl lepší....i když nevím, možná by mu pomohl lepší režisér....a možná mu už nepomůže NIC.
Bylo nás pět (1994) (seriál)
Můj nejoblíbenější český seriál!! Nemá konkurenta!
Jak básníci přicházejí o iluze (1984)
KLÍÍÍÍD!!!
Adaptace (2002)
Docela příjemná změna vidět Cage v jiné roli, než je akční hrdina....
Hollywood v koncích (2002)
Jak tak koukám, v Hollywoodu je možné opravdu všechno! Filmy Allena mám moc ráda a tenhle mě v ničem nezklamal!
Vojákova dívka (2003) (TV film)
No tak to jo! Říkala jsem si, to zas bude typický happyend-zůstanou spolu i přes to, že jde jejich láska proti proudu-ale světe div se! Totální šok mě ale čekal na konci, kdy se odkrývaly dnešní osudy postav...až do konce filmu jsem netušila, že je natočen podle skutečných událostí! To mi otevřelo oči...
Wallace a Gromit: O chloupek (1995)
Miluju Gromita!!Miluju ovečky!!