Recenze (241)
Barevný závoj (2006)
Moc krásný film:-)... Už od prvního záběru jsem si byla jistá, že to bude zážitek. Je to skvěle napsané drama, s prvky romance. A ještě k tomu velmi dobré herecké výkony a krásná krajina... Paráda!!
Věřte nevěřte (1997) (seriál)
Seriál mého mládí:-)...u některých epizod jsem se mohla potrhat smíchy, ale u některých jsem se zase schovávala pod peřinu:-D....takže hodnocení je jasné - půl na půl
Veronica Mars (2004) (seriál)
Moje úchylka no :-P
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
Takový lehce ujetý život jedné lehce ujeté rodinky ... ani se nedivim, že se ze seriálu stal kult :-)
Kytice (2000)
Úplně nádherné ztvárnění Erbenova díla!! Přesně takhle sem si to představovala, když sem sama Kytici četla! Bravo!!
Eurotrip (2004)
Ano je to typická teenagerovská komedie a ano téměř ve všem vykrádá původní, pro někoho i kultovní Roadtrip. Ale přece jenom má své kouzlo! Ale možná jsem ovlivněná, protože miluju písničku "Scotty doesn´t know", která hraje celý film:-).
Buffy, přemožitelka upírů (1997) (seriál)
Po mnoha a mnoha letech se na tento "teen" seriál koukám znova a .............. :-D LOL...ano je to stupidní, ano Buffy nikdy neumře a ano všude je cítit ono otravné ponaučení ... ale i tak mě to pořád bere! Jako by mi znova bylo 14:-P. No přiznejte, kdo by se nechtěl vrátit do mladých let?:-)
Iluzionista (2006)
3-4*....No tak nevím...pokud beru tohle hodnocení jako hodnocení herců tak to jsou rozhodně ty 4*...pokud ale beru děj a všechno to okolo tak to je slabá 3*....Pro někoho překvapivý, pro někoho absolutně debilní konec (já jsem v tý 2.skupině) vyvolá v divákovi rozporuplné pocity...Po celou dobu filmu jsem si říkala:"Jo super! Další sqělý film s E.N....super hudba a ta atmosféra...paráda!"....Kurňa, ale kdo vymyslel ten konec???!!! Ten mi hodně kazí celkový dojem z jinak super filmu....
Looney Tunes: Zpět v akci (2003)
No u některých scének sem se vážně smála-zezačátku...ale skeče typu.."tohle se v tomhle filmu očekává"...jsou pěkně trapný...takže je to zklamání po docela dobrém začátku
Hodná holka (2002)
Dala bych jenom 3 ale za vynikající výkon Jakea Gyllenhaala dám 4*.Good work!