Recenze (328)
Raubíř Ralf (2012)
Will NPC in FPS 4 food
Bitten (2014) (seriál)
Prvni sezona ma obcas neco do sebe, ale vetsinou je to nuda. Druha je - hlavne ke konci - cisty odpad (priserny a predvidatelny scenar a dialogy, u kterych si budete chtit vymlatit mozek z hlavy). Jedna hvezda s odrenym cenichem. Vlkodlaci nadale zustavaji bez solidniho televizniho zpracovani.
Daredevil (2015) (seriál)
Neocekaval jsem nic extra, ale Drew Goddard dorucil nejdospelejsi a nejinteligentnejsi komixarnu za poslednich par let. Uroven a propracovanost chovani a motivaci i vedlejsich postav (Wesley, Ben Urich, Karen Page, Vanessa, nebo Leland Owlsley) je neskutecne uspokojujici o tech hlavnich nemluve - Vincent D'Onofrio je perfektni Fisk! Jeden nebo dva dily meli par slabsich momentu, ale takovouhle jizdu sme tu dlouho nemeli a asi dlouho mit nebudem. Po prvni sezone plne zaslouzenych ***** PS: nejlepsi konverzacka: Knez: How you holding up? Matt Murdock: Like a good catholic boy. Knez: That bad, huh?
Kite (2014)
S puvodnim Kite to moc spolecneho nema, ale dej docela ujde (na akcni B-cko). Samuel Jackson tam ma spis cameo, ale docela dulezite a slusne odvedene a India Eisley (Kite) je fajn. Co me utkvelo asi nejvic je prekvapive dobra psychedelicka atmosfera prostredi slumoveho mesta vcetne barev, architektury a lokaci. Tenhle aspekt skoro jako by vypadl z A-ckoveho filmu (dobra vyprava a kamera). Koukatelne, ale melo to na vic..
Higaši no Eden (2009) (seriál)
Eden of the East je neco jako LOST mezi anime. Tvurci vas strasne nevnadi mysteriozni atmosferou a poutavymi uvodnimi epizodami, aby se pak ke konci ukazalo ze - bohuzel - opravdu nemeli rozmyslene jak to do sebe nakonec zapadne a tak vam naserviruji jako rozuzleni jakousi neverohodnou splacaninu. S tim, ze vetsina podstatnych veci zustane pochopitelne neobjasnena. Pekne pokoukani pokud jste masochisti, kterym nevadi se divat na zmareny potencial. PS: super opening s pasujici Falling Down od Oasis.
Texhnolyze (2003) (seriál)
Silna atmosfera, perfekt animace i neotrely zpusob vypraveni Technolyze dokaze opravdu silne upoutat po vetsinu svych dilu. Serial bohuzel trpi castym nesvarem Anime (i kdyz ne jen Anime): tvurci nedokazou dej smysluplne uzavrit. 22 dil zkonci "nejak" pricemz x-otazek zustane bez odpovedi nebo zcela nedavajici smysl. Jiz druhe Anime v posledni dobe kde sem se s timhle setkal - pretim to byl Eden of The East. Take brilantni rozjezd a pak skutek utek. V porovnani s Technolyze dava i SE:Lain vetsi smysl (i prestoze je sneci tempo vypraveni hure stravitelne) a to je teda co rict. Ach jo zas promarnenej potencial..
Muž z Vysokého zámku (2015) (seriál)
Adaptace stejnojmené novely Philipa K. Dicka do pilota k potencionalnimu serialu. Vypada to dost dobre, herecky velice sympaticke a Dickovi Sci-Fi zatim temer nikdy nesklamali (Blade Runner, Total Recall, Minority Report, Paycheck, Scanner Darkly..) Doufam ze se do toho Amazon obuje a daji zelenou serialu, nemuzou prece vsechnu smetanu nechat HBO. :)
Oliver Stone: Neznámé dějiny Spojených států (2012) (seriál)
Serie misty obsahuje zajimava fakta a poukazuje na nepravosti americke politiky, bohuzel jeji celkovou kredibilitu shazuje Stoneova levicacka propaganda a neschopnost kdyz reknu A rict taky B. Stone si cenzuruje co do "dokumentu" da a co ucelove vynecha, dela fakta z teorii, popisuje skutky mnohych osobnosti jako by jim cetl myslenky (!). Vysledkem je nutne z retezu utrzena propaganda. Prikladem za vsechno jsou ruzove bryle kterymi nazira Stalina, nejvetsiho masoveho vraha v dejinach a zaroven nenecha nit suchou na jedinem republikanskem prezidentovi. Tuto serii bych doporucil pouze lidem kteri maji o historii 20 stoleti dostatek informaci a vlastni kriticke mysleni - mohou se dozvedet nektere casto opomijene informace. Pro vsechny ostatni je to velice nebezpecny oblbovak - asi jako pustit Fincheruv Fight Club bande 16-letych nacku a doufat, ze pochopi o cem to ve skutecnosti bylo. PS: Technicke zpracovani je nadstandardni.
Our Girl (2013) (TV film)
Nejedna se o samostatny film ale pilot k serialu, zatim 4 dily. Ze zacatku se to tvarilo ze by to mohl byt pohled zenskeho armadniho medika na konflikt v Afganistanu - tak trochu Generation Kill z jineho pohledu. Ale s pribivajicimi dily se vrsi dementni "mam ho rada/nema me rad" situace, ktere to posouvaji do roviny bizardni a dost dementni cervene knihovny. Jestli se scenaristi nevzpamatujou, nic jineho z toho nikdy nebude.
Dobrá manželka (2009) (seriál)
Hodnoceni po pate sezone. Nikdy sem moc nezral pravnicky dramata. Je to neuveritelny, ale tenhle serial se kolem druhy sezony vyhoupnul do oblak a od te doby tam drzi jak pribitej. Scenaristi se prekonavaj, herci taky. Je skvele ze i vedlejsi role sou proste perfektne zvladnute a ne odflaknute.. Sledovano v originalnim zneni, ceskou verzi nehodnotim..