Recenze (61)
Equalizer (2014)
Po dlouhé době film, po jehož skončení jsem si řekla: "Tak tohle musim vidět znova!".
Temný případ (2014) (seriál)
Naprosto přestřelený hodnocení! Po 4. dílu už mě to nebavilo, dokoukáno jen ze zvědavosti co teda přijde za zvrat... a ten nějak nepřišel...
Trabantem až na konec světa (2014)
Skvěle sestříhané, vtipné i napínavé... Kam se hrabou všechny road movie, scénář byl opět napsán samotnou cestou... Ale pomalu vám začínají docházet kontinenty, co pak budete dělat? Držím palce do další výpravy :)
Jackass: Děda Mizera (2013)
Už dlouho jsem nepoprskala obrazovku... Jízda při který si nevydechnete...
Pod kůží (2013)
Nenechte se zlákat obsahem.
Méďa (2012)
Film hodně brzdí ty romantický pasáže, dost mi tam vadili, jinak bezva, některý scény výborný.
The Samaritan (2012)
Proč taková nízká procenta? Ten film tak blbej neni, já si na něj ještě párkrát po shlédnutí vzpomněla, což se taky často nestává.
Zmizelá (2012)
Škoda, škoda... první hodina filmu byla moc fajn a já s velkým zájmem sledovala dění. Ale poslední část alá: " proč bych si nevyšla na noční procházku, všechno zvládnu sama, jsem přeci silná žena", to jsem nějak nemohla překousnout.
Drive (2011)
Začátek filmu pecka, připadala jsem si jak v GTAčku. To byl jediný světlý okamžik. Poté mé nadšení upadlo. Ježiš to bylo tak neskutečně utahaný... Jo a z toho tak opěvovaného soundtracku bych blila.
Hanna (2011)
Hanna je velice nesympatická a ošklivá slečna, které jsem vůbec nefandila, ale hlavně ke konci to bylo už opravdu dost debilní... při závěrečné honičce těch dvou žen, jsem si klepala na čelo.