Recenze (39)
Bůh je velký - já ne (2001)
Dost nezáživný film, nuda..Těšil jsem se na něco jako druhou Amélii a přišlo zklamání..
Velké naděje (1998)
S původní verzí nejde srovnávat - fimy mají více odlišného než společného... Zasazení Dickensova příběhu do současnosti je podařené, dobré herecké výkony, dobrá režie, dobrá hudba.
Ti druzí (2001)
Napínavý film s hororovými chvilkami, od Nicol Kidman super výkon, nechybí moment překvapení, velmi dobrý film.
Ken Park (2002)
Film Kids byl o něčem, tohle je o ničem..a ještě nechutný
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Je tu někde Vincent Vega ?
Láska je láska (1998)
Velmi dobrý snímek s tématikou lesbické lásky a problémy spojené s ní. Hodně jsem těm dvěma roztomilým dívkám přál,ať do toho praští. Film mě opravdu zaujal, jenom by mě zajímalo, jestli bych měl stejně dobrý pocit z podobného filmu, jehož hlavními hrdiny by byli místo děvčat dva chlapci....
Zelená míle (1999)
Velice dojemný příběh, který na mě velice emocionálně zapůsobil,ale nadpřirozené schopnosti odsouzeného obra Johna Coffeeho mě připadly trochu "nepasující" do tak výborného filmu, proto jen 3 hvězdy, délka absolutně nevadila.
Mexická jízda (2001)
Zajímavý film od Alfonsa Cuarona. Perfektní herecké výkony. Srovnávání s Cuaronovými Velkými nadějemi bych se raději zdržel,protože to myslím ani nejde. Perfektní výraz vztahu přátelství dvou mladých kluků,kteří se nebojí pořádně si užít života. Tahle jízda ve španělštině prostě neměla chybu.
Komando (1985)
Klasický Arniho akčnák.Nezapomenutelná scéna v zahradním altánku.Jinak ale klasický akční příběh s laciným dějem.