Recenze (39)
Válka světů (2005)
Tupý film s nulovým dějem, kvůli tomu, že to natočil Spielberg nemusím hned dávat 4 * , trapas k pousmání....
Den poté (2004)
Skvělé záběry na Sochu svobody, mrznoucí americkou vlajku:))... Amerika v takových nesnázích, že musí být zavolán prezident:))))
Zoolander (2001)
Nic moc...teda spíš nic než moc.
Princezna a bojovník (2000)
Tak si nějak představuju, že by měla vypadat skutečná láska - naplno pro ni žít napokraji smrti..Tykwer rozhodně nezklamal..souhlasím s DDT, že konec filmu měl být na střeše..
Tanec v temnotách (2000)
I podruhé jsem uronil slzu...Bravo, Lars!!!
Letuška 1. třídy (2003)
Už dlouho jsem neviděl nic tak stupidního a uboze vtipného. Tento film nemohou zachránit ani krásné nohy Gwyneth Paltrow, kvůli kterým bych eventuelně mohl dát i jednu hvězdičku :), ale tento klad filmu bohužel přebíjí strašlivý scénář a celkově hrozný dojem :(
Master & Commander: Odvrácená strana světa (2003)
Nesdílím nadšení uživatelů, krásné lodě skvělá kamera, ale kde je nějaká zápletka?Scénář založen na náhodných setkáních podivného druhu a pronásledování jedné lodi druhou, bez nápadu a zajímavého momentu...
Svatba mého nejlepšího přítele (1997)
Tato komedie je zajímavá snad jen díky postavě roztomilé blbky v podání C.Diaz..
Donnie Darko (2001)
Podtrhnul bych skvělou hudbu dotvářející i tak zajímavou atmosféru filmu. Pro mě naprosto nečekané překvapení v pozitivním smyslu slova. Po zhlédnutí jsem měl dobrý pocit a nevysvětlitelně dobrou náladu, jak již tady píše jeden z uživatelů (sepp). Zajímavý scénář, nutící vás k hledání rozřešení, netrpělivé čekáte na konec, který není zklamáním..5*
Sex ve městě (1998) (seriál)
Pár dílů jsem zhlídnul a můžu k tomu říct jenom tohle - "co mi není rovno po tom je mi hovno"(Pulp Fiction) :)), nějak jsem to asi nepochopil....