Recenze (124)
Hangman (2015)
Tešil som sa, ale nakoniec slabota. Je rozdiel medzi found footage a found footage. Tuna to bol čistý chliev.
Suburra (2015)
Výborný film, malo to tempo a na záver sa to tam pekne vyupratovalo. Akurát neviem, na čo boli dobré tie pasáže s tým pápežom, alebo čo to bolo.
Purpurový vrch (2015)
Celkom pohodová rozprávka pre dospelých.
Macbeth (2015)
Tešil som sa na to, no nakoniec zhrozenie. Príliš umelecké, nepozerateľné a tie dialógy...ano ano Shakespeare, ale aj tak.
Stážista (2015)
Dosť presladená reklama na Qčko od Audi ;-)
V mysli vraha (2015)
Po sľubnom úvode to upadlo do priemeru....škoda no.
Naši (2016) (seriál)
Na slovenské trápne pomery, kde vychádza každú chvíľu nový bukvičácky seriál ( v ktorom ten ľúbi tú a tá zasa toho, ktorý chce mrdať zasa iného avšak ten ešte neviem, že je teplý) s nesympatickými debilmi, sa toto dá celkom pozerať.
Dvojitý agent (2011)
Rišo Gere hrá väčšinou v samých chujovinách, ale toto bolo celkom pozerateľné. Celkom ma to bavilo ako jeho iný film, v ktorom naháňal Šakala Bruceho.
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Škoda no, že pre mňa bolo zaujímavých posledných 40 minút. Inak docela nuda.
Sweet Home (2015)
Presne tieto filmy ľúbim. Trocha viac obetí tam mohlo byť a bolo by to tip-top. Inak veľká škoda že sa tam miešala angličtina so španielčinou.