Recenze (124)
Hnüs (2019)
Tak toto bola teda poriadna jazda.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Brad Pitt opat dokazal svoje kvality. Trochu otravovala pocas filmu ta Tarantinova uchylka s tymi nohami. Mohol by sa krotit s tymto.
Aladin (2019)
Celkom otravný snímok. 2* dávam za herecký výkon tej malej opice Abuovi.
Důvěrný nepřítel (2018)
Robo Roth ako inteligentný dom pobavil :D
Johnny English znovu zasahuje (2018)
Nečakal som od toho veľa, ale prekvapivo to bolo celkom zábavné.
První očista (2018)
otravný, nudný a na dnešnú dobu rasistický film
Operace Entebbe (2018)
Skoda dodrbanej prepadovej sceny nejakymi prihriatymi taneckami.
Finální ukrutnost (2017)
Po pár minútach som stratil prehľad, že kto je kto a z akého klanu je.
Modré diamanty (2018)
Čím len donútili toho Keanua, že sa dal na toto...
V utajení (2017)
Pozitívne hodnotím krátke účinkovanie Blooma.