Recenze (214)
Vyměřený čas (2011)
Hodně naivní popkorňák, kterému chybí čas na scénáři.
Přepadení (2010)
Než thriller tak akční drama, bohužel. Z 90% jde jen o politické drama které ovšem vrcholí velmi superiózně, proto ta čtvrtá hvezdička. Příště, více akce a méně politiky.
Všemocný (2011)
Opravdu pěkně udělanej thriller, ale na to že Eddie bere drogu která dovolí člověku využít 100% mozkové kapacity, je Eddie pěkně hloupej. Možná že kdyby Limitless nebyl popkorňák, možná že bych si dal ještě jednu...
Drive (2011)
Díky retro sountracku, zajímavému béčkovému hereckému obsazení a díky husté atmosféře, chutná tenhle film tak skvěle. Proč tedy jen čtyři hvězdy? Možná potřebuje trochu uzrát :)
Pařba v Bangkoku (2011)
Ty fotky na konci :D
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Kvalitní hororová scéna je velmi malá a tenhle zajímavě vypadající a rozjíždějící se počin přidá na reputaci. Atmosféra střídá napětí, při kterém vám probíhá mráz po zádech, s dusivou až depresivní náladou. Soundtrack zajímavě podbarven (některé řezavé tracky mi připoměli film Insidious) a herecké obsazení, zdá se, že nemohlo být lepší. Po prvním díle jsem si seriál rychle oblíbil a další dva díly jsem shlédnul hned na to. Bohužel, množství hororových prvků trochu poklesává a nahrazujou jí rodinné problémy (což není to co bych tu zrovna chtěl vidět), a občasně "duchové" mají tendenci hrát dobrou roli. Nevím jakou má mít seriál budoucnost ale možná by bylo nejlepší, kdyby American Horror Story, což je mimochodem zajímavej název, byla jen minisérie o pár dílech, která nevyplejtvá všechny dobré nápady na první sérii (a pokračování by bylo jen komerečním paskvilem). Ale nebudu nad seriálem zatím lámat hůl. Uvidíme jak se vše vyklube dál.
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Mělo to pár dobrých vtipných momentů ale to ostatní je asi pro mladší generaci, než je ta moje.
Super 8 (2011)
Thriller byl skvělej, víc než to. Film ne. Čekal jsem sakra něco jiného a lepšího, a ne Spielbergovu další pohádku pro celou rodinu. Chvilkama se člověk baví, ale přítomnost sotva náctiletých tomu moc nepomůže. Zklamání.
Podraz (2011)
Trhák to není, herecké výkony průměrn, příběh stokrát omletý, 50 cent kterej se do filmu prostě nehodí a scénář hodně špatně napsanej, ale zase na druhou stránku, film obsahuje pár detailů které ve většině filmů neuvidíte. To, a občasně příjemná atmosféra s poslouchatelným soundtrackem (kterej pořád někdo v autě vypíná), dělá z filmu podprůměr co dokáže zaplnit jinak obyčejný den.
Tak trochu jiná love story (2007)
Krásnej a zároveň jinej, drsnej film. Hodně drsnej film o tom, že pohádky v reálném světě prostě nefungují, a pokuď tohle nevíte, vyžerete si to do dna. Citelné znaky noiru, severu, deprese, temnosti, kdy prostě happy end nečekejte. Jak si usteleš, tak si i lehneš...