Recenze (994)
Lesní chata (2017)
Chce sa to zviezť na vlne Stranger Things hudbou a atmoškou... ale je to len hlupučká zombie horroro-komédia? Dopozerané... ale nebolo ľahko :)
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Asi najlepšia X-menovka, videné v 3D
Moje Zoe (2019)
Ťažká téma... klonovanie, etika... kde sú vôbec hranice? Z jednej strany sympatie k zúfalej matke (Julie btw nikdy tak príšerne nevyzerala... alebo dobrý maskér, alebo tých 50rokov už robí svoje). Z druhej strany otázka: “máme na toto vôbec právo?” Film ma hereckými výkonmi rozhodne neoslnil (okrem Julie Delpy), ale rozhodne zaujímavá téma.
V hlavě (2015)
Perfektný originálny nápad, skvelé spracovanie... po dlhšej dobe dokonalý animák... 100% bez váhania
Shazam! (2019)
Keďže nemám 10 rokov, čo bola asi cieľová skupina... tak max 40% Naivnučká hovadina v podstate o ničom.
Věčně mladá (2015)
Ťažká romantika s príjemnými hercami... Došlo až do prvej ligy spolu s Nothing hill a Love actually
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Proboha, toto je Tarantino? Síce perfektné retro movie, ale príbeh ukrutne nudí a je to rozťahané. DiCaprio a Pitt sú fajn... to však nestačí.
Zredigováno (2007)
Potrebný dokument o niektorých primitívoch, ktorí sa hrajú na vojakov...
Na dotek (2004)
Božie mlyny melú pomaly, ale isto... Nafúkaný pisálek si nyslí, že je nad vecou a že s láskou sa môže zahrávať ako sa mu zachce... Do času. Veľmi dobrý príbeh a výborné obsadenie.
Svatební host (2018)
Samotný dej je v tomto filme jednoznačne prebitý nesmierne zaujímavými scénami z Indie a z Pakistanu. Obidvaja hlavní hrdinovia boli sympoši. Veľmi zaujímavá bola hlavne linka sledujúca ich spôsob života... pre nás európanov taký odlišný.