Recenze (624)
Jake a Tlusťoch (1987) (seriál)
Jeden z nejvíc vysírajících seriálů mého mládí.
Sezame, pojď si hrát (2002) (seriál)
Sezame, ty jsi idol dětských srdcí. Sezame, Sezame. Bože, jak kýčovitě to zní, že?
Nezvratný osud 5 (2011)
Jasně daná struktura. Napínavé, přitom jednoduše stravitelné. Mám pocit, že kdykoli pustím po půlnoci Nova Cinema, je tam nějaký díl Nezvratného osudu. A já se vždy rád podívám, rád si to zopakuju. Je to jednoduchá zábava na vyčištění hlavy. Nevadí mi, že to je to samé a pořád dokola až do posrání :)
Než si pro nás přijde (2007)
Zcela o ničem. Při druhé reklamní pauze po 50 minutách na TV HOVNA jsem vypnul. Nemám důvod dokoukávat do konce. Ani nemám co napsat. Nic mě nezaujalo.
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (2012)
Fajné zase po letech vidět Jiřinu, který suverénně pobaví, ale hrstka vtipných hlášek neobměkčí nesmyslnost celého filmu.
Dům na špatné adrese (2008)
Trochu jsem doufal, že z nevraživého Poldy se nakonec stane zachránce mladé rodiny při závěrečné scénce, kdy třeba do jejich domu vtrhne parta zfetovaných negrů. Polda má ty reflektory, tak je zahlédl a přišel je zachránit. Páreček by nakonec uznal, že Polda je sice drsný, ale spravedlivý. Ale jak film plynul, začínal jsem si uvědomovat, že tenhle obrat nenastane. Škoda. Zápletka tím pádem byla téměř nulová. Jackson na jedničku s hvězdičkou a mrazivá atmosféra sousedských vztahů bavila. Závěrm: USA, Lone Star State, vilky s bazénem a parádní auta. To můžu.
Občanský průkaz (2010)
Je třeba mít náladu na sledování další filmu, který mapuje komunismus. Obecně vzato chvályhodné téma. Jen škoda, že hlavní roli ztvárnili takoví dementi, kterým nebylo rozumět slov při tak ústavičném šlapání na jazyk.
Jak básníci neztrácejí naději (2004)
Celou sérii Básníků jsem nějak nepobral. O čem to vlastně je? Tenhle díl jsem po dvouminutové reklamě Starobrna vypnul, ještě jsem bohužel stihl reklamu na Coldrex, když šel Kříž do lékárny, a také na dnes už zkrachovalý portál monima.cz. Smrtící dávka Product Placementu! Holt pan Klein si umí namastit kapsu prvotřídníma blitkama, které mu lidi žerou, to se musí uznat. Za to mu dávám hvězdu!
Muži v naději (2011)
Ale jo, musím říct, že jsem se ujel :)
Let číslo 93 (2006)
Film strašný, opravdu odporný, neodborný a odfláknutý. Tohle si zaslouží pozornost jedině dokumentů...