Recenze (247)
Gattaca (1997)
sympatické až komorní sci-fi. trošku zamrzí poněkud jednoduchý děj, ale námět má u mě za jedna. 80%
Cesta do fantazie (2001)
překrásně hravý a nápady překypující animák s neobyčejně pozitivním vyzněním a pěkně vyprofilovanými charaktery. 95%
Bokovka (2004)
hodně pomalé, hodně hloubavé a docela depresivní. až z toho mám pocit, že procházím krizí středního věku ve 23... 75% p.s. tolik nových věcí o víně se člověk pomalu nedoví ani z encyklopedie:)
Na kometě (1970)
je škoda, že již není více Karla Zemana, tyhle jeho Verneovské pohádky jsou prostě skvělé! Tady k dobru neopomíjím přičíst i jasný protiválečný význam. 80%
Černá kočka, bílý kocour (1998)
bláznivý a naprosto střelený film, který však spnil bezezbytku má očekávání... takhle nějak si totiž představuju, jak to chodí na pomezí dnešního srbska, bulharska a rumunska:) samosebou nesmí chybět skvělá hudba, celkově tedy 80% p.s. u mě to vyhrál motiv prasete žeroucího trabanta!
Vlasy (1979)
po stránce hudební jsem velice spokojený, po stránce filmové už tak ne... pravda je, že film místy ztrácí tempo (ono taky v takovém scénáři se vůbec divím, že se podařilo vůbec nějaké najít), které dokázaly zpátky nahodit až právě skvělé a některé naprosto nezapomenutelné písně. 80%
Fang Shi Yu (1993)
no zase taková bomba to pro mě nebyla. hezjé, slušně akční, ale něco mi tam chybělo. 70%
Mládí v trapu (2003)
ve všech ohledech průměr... 50%
Eurotrip (2004)
tak hezký a slibný začátek a tak trapný a dementní konec. škoda. plus za to, že ať ste kde ste, vždycky je to Praha, minus za úchylného taliána ve vlaku...40%
Fantastická čtyřka (2005)
po stránce vizuální docela dobré, po stránce scénaristické totální kravina. a na mě málo akční. 50% p.s. tolik "bot" jako tady sem neviděl dlouho...