Recenze (247)
Happy Feet (2006)
Tady platí úplně totéž co u Open Season... nuda, nuda, šeď, šeď... spíš mě to celé přišlo jako jedna velká reklamní kampaň amerického hudebního průmyslui, který zjistil, že animovaný pop muzikál ještě nikdo nenatočil... 40%
Lovecká sezóna (2006)
žádné tempo, žádné vtipy, nuda nuda, šeď ,šeď... tak aspoň snahu, která byla místy vidět. 40%
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Bylo to sice trapné a místy neuvěřitelně nechutné, ale zároveň jedna z nejvtipnějších věcí letošního roku. A jelikož si to dělá prdel z USA a debility jejích obyvatel, tak to kvituji tím víc:) 90%
Parfém: Příběh vraha (2006)
Tak ten konec byl hodně jinej:) celkově tam bylo dost logických nesrovnalostí, ale když posoudím jen celkový dojem, tak je to jednoznačné plus. 80%
Galaxy Quest (1999)
tak na tenhle film jsem se těšil snad rok, už od chvíle, kdy vím, že existuje:) a nezklamal... bomba! dvakrát jsem brečel smíchy a nepamatuju, že bych uznale kýval hlavou, jo tak tohle je fakt dobrý:)) jako sci-fi komedie to opravdu nemá chybu! no teda pár by se jich našlo, ale za tolik smíchu jim to s klidem odpustím a dávám pět... 90%
Casino Royale (2006)
Je pravda, že některé věci si autoři v rámci resuscitace Bonda mohli nechat pro sebe, ale celkově vzato se jim Casino Royale povedlo na výbornou. Craigovi toho Bonda prostě věřím a to je pro mě nejdůležitější. Hned první akční scéna mi na tváři vyloudila ten lehký úsměv, jenž vyjadřoval naprostou spokojenost nad tím, jaké "hovadiny" to zase sleduju a tenhle úsměv mi vydržel s menšími přestávkami až do konce. Nepatřím mezi zavilé Bonďáky, takže mi nezbývá než téhle inovaci dát 90% a pět hvězd.
Stormbreaker (2006)
tak tohle bylo klišoidní jak noha:) nenapadá mě nic, co by snad alespoň trochu naznačovalo originalitu... jinak pravda je, že trocha toho spádu tam byla... 40%
Potomci lidí (2006)
Natočené to bylo pěkně naturalisticky, ten závěr byl naprosto dechberoucí. Dokonce ta scéna, která až hraničila s klišé, ta ve které vynášejí dítě z rozstříleného domu, tak přesně ta mě dojala málem k slzám... přes pomalejší začátek (mě takový prostě příšel ) se to rozjíždí k onomu grandióznímu finále. 90%. ale přeci jen ten začátek mě trochu zklamal... tak proto jen 4 hvězdy
Naušika z Větrného údolí (1984)
platí tu totéž co u laputy, mononoke a cesty do fantazie, které jsem zatím viděl. on je prostě magor a ten největší génius, konec:)) 95%
Laputa: Nebeský zámek (1986)
2 věci: miluju animáky a miluju verna. Miyazaki mi tu naservíroval obé v nezapomenutelné podobě. takže věc 3: miluju miyazakiho:)) 95%