Recenze (68)
Louis Cyr (2013)
Dle mého názoru se zfilmování života tohoto borce nadmíru vyvedlo. Film má hodně kladných stránek, ze kterých byl chtěl nejvíce vyzdvihnout herecké výkony a soundtrack. To, zda věřím všem těm astronomickým číslům a všem těm nadlidským kouskům, které pan Cyr údajně dokázal, je kapitola sama o sobě, každopádně to nemá vliv na mé hodnocení snímku. Dostat se na takovou silovou úroveň, ještě navíc bez pořádného tréninku, to se samo o sobě vymyká zdravému selskému rozumu. Ale kdo ví, jak to doopravdy bylo. Třeba opravdu byl tento muž výjimkou. Každopádně jsem rád, že jsem na tento film narazil. 4.5*
USS Indianapolis: Boj o přežití (2016)
Na jednu stranu se mi líbilo, že se režisér držel faktů a pojal tento film jako památku těmto námořníkům, ale na druhou stranu film postrádá potřebné napětí, které by vystihovalo hrůzu, kterou tito námořníci zažívali, což je velká škoda, jelikož tato tematika je pro napětí jak stvořená. Na film mě nalákal monolog z filmu Čelisti, tudíž jsem čekal tak trochu nervydrásající thriller, na který bych jen tak nezapomněl. Bohužel se nic takového nedostavilo, a mě nezbývá, než čekat, až se této tematiky ujme někdo, kdo tomu dá ten správný říz. Film má ale více vad na kráse, přišel mi hodně uspěchaný, a nedokázal jsem se vcítit snad do žádné z postav. Na druhou stranu ale musí být hodně obtížné celou tuto událost vtěsnat do pouhých dvou hodin. Ani Nicolas Cage zde nepředvádí nějak mimořádný výkon. Hodnotím průměrně, 1* navíc za závěrečných cca 20 minut.
Mise (1986)
Kromě podařeného začátku a výborného konce to byla celkem nuda. Čtvrtou hvězdičku dávám za skvělého De Nira, který mě potěší svým hereckým výkonem snad v každém filmu :-).
Hele kámo, kdo tu vaří? (2005)
Taková typická teenagerovská komedie, kterých se točí stovky a tahle nepatří k těm lepším. Místy jsem se bavil, ale jen místy. Děj je absolutně o ničem a herecké výkony taky za moc nestojí. Na zabití nudy to pravé.
Jackass 2 (2006)
No myslím si, že první díl byl o něco málo lepší, ale i zde jsem se náramně bavil. Snad někdy bude i trojka :-)
Jackass: Film (2002)
Některé fórky mi přišly zábavné, ale většina za moc nestála. Smál jsem se dost často takže pod 3* nepůjdu.
Rain Man (1988)
Už za samotného Hoffmana dávám ***** - klobouk dolů, nemyslím si, že by to někdo mohl zahrát lépe než on. Zasloužený Oscar.
Nic než pravda (2008) (pořad)
Nejlepší cesta, jak se ztrapnit před celým národem...
Jsi chytřejší než páťák? (2007) (pořad)
Snad největší kravina co jsem kdy viděl. Naprostá spodina zábavy.
Banánový Joe (1982)
Spencer umí hrát dobře i bez Hilla, všechny jeho fóry a bitky mám moc rád, ale tohle byla snad ta největší blbost co kdy natočil. Tohle by nezachránil ani Hill.