Recenze (153)
Žena zákona (1996) (seriál)
Jde to, ale dře to. Ale ta uniforma jí sekne.
Noc patří nám (2007)
Zajímavý film, skvěle zinscenovaná automobilová honička, až na konci to trochu skřípalo. 80%
Táta na plný úvazek (2004)
Překonalo mé očekávání, nakonec se na to koukat dalo.
Žralok útočí (1999) (TV film)
Nevim, jestli tohle myslí autoři tohohle filmu vážně, ale tento film byl naprosto k smíchu. Všechno co se filmu bylo stojí za odpad. Možná by si to zasložilo 1* za to pobavení výkonem Van Diena a režiséra, ale jinak je to tuplový odpad.
Holky to chtěj taky (2001)
Ve 14, 15 letech, proč ne?
Ďáblíci (2003)
Zvláštní film se zajímavým námětem, ale zpracování nic moc. 2,5* + 1* za dokonalou Kate Beckinsale.
Kancl (2005) (seriál)
Seriál založený na hře na reality show a libuje si v postavách, které se vymykají normám. Většina postav (hlavně Michael, Dwight) je tak trapná až je to k smíchu a samozřejmě nemůžou chybět ti, kteří tento pocit jen umocňují (Jim a Pam, příp. na začátku Ryan). Prima Cool mě přiměla stávat v 8 hodin ráno, ale musím říct, že se to vyplatilo. Stačí mu dát šanci, neskouknout pouze 2 díly a říct, že je to nesmysl. Zatím jsem shlédl všech dokončených 7 řad a podle mě je to 2. nejlepší hraný seriál vůbec. Naštěstí kvalita nejde dolů a postupujícím časem rostoucí slávou si zde střihne roli i několik světově známých herců. Na imdb.com získal 9.1/10.
Šišouni v New Yorku (1993)
Nechutné....
Chameleon (1996) (seriál)
Tento seriál opravdu stojí za přepnutí na jiný kanál a jedno popřání hlavnímu hrdinovi: Zlom si vaz! 10%
Frasier (1993) (seriál)
Skvělý sitcom, ale vytknul bych mu, že se tam někdy omílá pořád to samé dokola.