Recenze (153)
21 gramů (2003)
Aneb jak udělat z obyčejného příběhu film nominovaný na Oscara.
Yes Man (2008)
Ikdyž všechno úplně nesedělo (jako kdyby v komedii pro všechny mohlo) dávám tomu 5 hvězdiček.
Polda z Marsu (2008) (seriál)
Skvělý soundtrack!
Aeon Flux (2005)
Dějová stránka je slabá, takže přestože ve filmu střídá jedna akce druhou, je po většinu času celkem nudný.
Mistři hazardu (2005)
Průměrná, tuctová, rádoby vtipná komedie, která si nezasluží zdejší vysoké hodnocení
Co schováváš pod postelí? (2003) (pořad)
ÓÓÓ můj bože...ona má špinavej záchod, ona má špinavou podprsenku ze solárka, má jedny zastaralý body...fůůůj pryč s ní!!
RocknRolla (2008)
Chybí tomu jiskra a vtip. Chabá dějová stránka, takže je to v celku nuda. Průměr. 50%
Přešlapy (2009) (seriál)
No, je to rozhodně lepší než VKV nebo Ordinace
Poslední ostří hoši (1976)
Přesně tak: "Ten kdo se musí rozmýšlet neni muž"
Věříš si? (2007) (pořad)
Pro zasmání dobrý...