Recenze (38)
Lidice (2011)
Jenom hudba nestačí. A ve chvíli, kdy má film vrcholit to jest při zabíjení lidických mužů se tento film hodně zadrhává. Promarněná šance.
Akt (1997) (divadelní záznam)
"Tos mě tenkrát nasral, kamaráde!" 200%
Avatar (2009)
Pokud byste měli jít za celý život do kina na jediný film, ať je to Avatar. 100%
Saw 6 (2009)
Po hrůzných minulých dílech přichází velmi příjemné překvapení.Je vidět že v SAW pořád dřímá dobrý potenciál. Těším se na sedmičku
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Jeden z nejintezivnějších zážitků....
Vyzvednutí Titaniku (1980)
Tohle byla s****a
Madagaskar 2: Útěk do Afriky (2008)
Viděno v kině: Skvělá animace je samozřejmostí, jen ten vtip z předchozího dílu vymizel. Takhle je to na 3*
Hra (1997)
No tak dobře na ty 4* to je, už jen kvůli Douglasovi a skvělému režisérskému podání Finchera. Z jeho sbírky to ale považuji za nejslabší snímek. Fincher dokonale zvládá vrcholné momenty.
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Yates si možná vědomky, či nevědomky báječně připravil prostor pro nadcházející poslední dvojdíl. Nejlepší scény: Začátek výpravy do jeskyně s doprovodem vynikající hudby.Katie Bell a její prokletí.
Osvícení (1980)
Bál jsem se. Bál jsem se více než kdy předtím. Mezi mé nejlepší scény patří ta v pokoji 237 a projíždky malého chlapce na kole s kamerou v zádech.