Recenze (49)
127 hodin (2010)
Mělo by to pět hvězdiček, kdybych se ovšem párkrát nenudil a nemusel přetáčet...
Jádro (2003)
I přes pár fantasmagorických nesmyslů jako například přistání raketoplánu v kanálu a unoptium (či jak se ten nezničitelný prvek jmenuje) mě tenhle film docela chytl. Ale vážně, přistát raketou v řece? O.o
Bruno (2009)
Laaaaangweilig!
The Boy in the Plastic Bubble (1976) (TV film)
Popis filmu se mi zdá zajímavý, jenom nemůžu sehnat žádné titulky...
Shrek: Zvonec a konec (2010)
Zachránilo to 3D a Oslík. Jinak by se na to asi nedalo koukat...
Yes Man (2008)
Film sice má slabší chvilky, ale ty zachraňuje Jim Carrey. V tomto filmu vynikají jeho herecké schopnosti. Dokáže skvěle zahrát vážného ustaraného stereotypního muže, i ztřeštěného blázna na motorce s nemocniční košilí a nahým zadkem. Já moc na tyhle zdlouhavé slovní rozbory moc nejsem, takže jenom poslední věc: jestli se mě zeptáte, jestli ten film stojí za to shlédnout, tak já říkám ANO! TO LIVINGDEAD: Tak proč ty dvě hvězdy?
Návrat cínové hole (2006) (studentský film)
Na české poměry průměrná pohádka, která mi ale zkazila den. Nevím, jestli to tím, že se v okolí kde se natáčelo každý den pohybuji, nebo naprosto nevhodnými rockovými soundtracky (a to rockovou hudbu preferuji) nebo prostě mizer ými efekty a zpatlaným příběhem. Zkrátka budu ještě dlouho litovat toho, že se mi to DVD dostalo do ruky...
Soumrak mrtvých (2004)
Lepší komedie se jen tak nevidí. Kombinace zombíků a dvou debilů je skvělá :-D Nejlepší okamžik: „Guns´n Rosses?" „Blázníš ty vo*e?" „Rolling Stones?" „Ty já žeru!"
Kdopak by se vlka bál (2008)
Jediné, co mě udržovalo v bdělém stavu byla zvědavost, jestli nakonec tu svojí matku tou vidličkou propíchne nebo ne.
Znovu Na Vlachovce (1994) (pořad)
Dechovky které byly in před šedesáti lety + důchodci = přepnutí programu