Recenze (67)
Gran Turismo (2023)
Podobalo se. Je to brytski, super glos glownego herca, gro tam Legolas, dobrze zrobione zawody a SMSki. Zbytecznie dlogi, ale inaczyj mie to bawilo.
Wonka (2023)
Piekne, ale nic wiyncyj. Specjalne efekty na swojom dobe straszne. Technicznie, swiatlo, bawry a scenerie som fajne. Muzykal ganc prumier. Timothee se popiyrsze nie garbi. Doufolzech we wiyncyj, ale inaczyj OK.
Oppenheimer (2023)
Moc dlogi
Válka o planetu opic (2017)
Tak jako u dwojki je grafika nieskuteczno... ale tyn przibieh mie nigdy jaksi moc nie chytnie
Dárce (2014)
Napad z barwami fajny. Idealne miasto taki, jak je przedstawione je gupota... calosc psuje ale nejwiyncyj koncowka. Szkoda
Kniha džunglí (2016)
Wszyscy wychwolajom ty CGI... kaj? czymu? ... nie rozumiym tymu. Klasyczno Disney´owka akurat na kompu. Swiatla a atmosfera se miyniom jak na kolotoczu. Film do dziecek, kaj rodzice popiyrsze widzieli kapke kompowej animacji... Postawy se niby twarzom jako oprawdowe, ale stejnie majom "ludzki" ruchi... Mouwgli niby w dzungli wyrostol a nastympuje na ziym, jakby popiyrsze szlapnyl na nierowny teren... w animowanej klasyce o kupa lepi zwladnione wszystko. Ni ni, do mnie naisto sklamani. Gdo chce widziec dobre CGI az se podziwo na nowom trylogie Planety opic
Proč právě on? (2016)
To, co od taki komedii czakac. Na piontek wieczor super wiec :)
Odvážná Vaiana: Legenda o konci světa (2016)
Od Disneya asi wiyncyj czakac nie idzie. Nie pudom do niczego nowego, wiedzom, do kogo robiom ty filmy. Fort stejne postawy (od czasu Tangled), dej, zabiery, piosynki atd. Latos wydany Piper ukozol, co wszystko idzie w animowanych filmach robic... na taki wiecy se cieszym...
Trollové (2016)
Dopasowane piosynki, inaczyj nic.
Norman a duchové (2012)
Po technicki stronce wyborne. Potencjal nie wykorzystany na sto procent, ale i tak se bylo na co dziwac.