Recenze (173)
V pasti (2018)
Moc dobré! Podíváš se a zemřeš, jsi blázen, tak se ti to bude líbit a budeš mít potřebu to všem ukázat! Film o hledání způsobu přežití v náročném světě. Lze tohle přežít? Doporučuji se podívat!
Hardcore Henry (2015)
First person akce, která vás minimálně v první části filmu potěší, neotřelý styl a samá akce. Zdá se být jako pěkný příběh z 3D střílečky. Ovšem čeho je moc, toho je moc, hlavně konec maximálně přehnaný a bláznivý. Myslel jsem, že to bude snímek na 4*, nicméně finálně hodnotím na 2,5
American Mary (2012)
Čistokrevná brutality
Small Town Crime (2017)
Zvláštní hlavní hrdina, leč roli zvládl velmi dobře. Povedený thriller: 70%
Důvěrný nepřítel (2018)
Zajímavý a hlavně nový nápad, též dobré zpracování česko-slovenské kinematografie. SPOILER: Umělá inteligence domu a nebezpečí lidských tužeb, kterým chce dům vyhovět, to samozřejmě rozuzleno až na konci snímku, za mě palec nahoru
A Prayer Before Dawn (2017)
Drsné a dobře zpracované. Do thajského vězení se prostě dostat nechcete...
Dead Trigger (2017)
Tak trochu hloupé, ale i tak jsem se bavil, za mě 2,5*
Jurassic Games (2018)
Zabij, nebo budeš zabit přes virtuální realitu, všichni proti všem a dinosauři proti všem. Čekal jsem, že to bude horší, vcelku pohodové Béčko
O zakletém králi a odvážném Martinovi (2018) (TV film)
Hezká pohádka, která příjemně překvapila
Venom (2018)
Naprostá pecka, film při kterém se nebudete nudit, akce, vtip a skvělý Tom Hardy. Tomuhle nechybí vůbec nic. Hodnocení by mělo být výš