Recenze (173)
Ad Astra (2019)
Tento film jsem si musel pouštět na 4x,jeliko jsem vždy usnul, což se mi normálně u filmů nestává. Zajímavá myšlenka, hezké efekty, ale za mě nudné zpracování
Kickboxer: Odplata (2017)
Hrozná ptákovina
Kurýr: Zásilka smrti (2019)
Herecké obsazení a námět hodný zajímavého Béčka vás může nalákat, nicméně žádný zázrak se nekoná, bohužel je to nelogické, místy až moc stupidní a velmi přehnané, když si tento film necháte ujít, tak o nic nepřijdete. Hodnocení, kde lidé dávají 3 a více hvězd jsou mi záhadou
Ledové království II (2019)
Krásná pohádka, která u mě a mé rodiny naprosto předčila očekávání. Šílení kritici by si měli uvědomit jaký žánr hodnotí
Stáhni a zemřeš (2019)
Zábavné a ke 4* zajisté přispěla i atmosféra v kině
Nebezpečná známost (2005)
Psycho typek _spoiler_ násilník, se kterým se rozchází přítelkyně, po rozchodu zápletka se sousedkou, která vyvrcholí rvačkou a sexem, nakonec však zjišťujeme, že se jedná o magora a celá tato zápletka se udála jen a jen v jeho hlavě a on svou ex při rozchodu zabil... Takto napsané to vypadá ještě více dementně, než jak ujetý byl hlavní aktér, avšak děj je obstojně zpracován
Sněžný kluk (2019)
Moc hezké, zábavné, parádní Yeti story. Byli jsme v kině s 3 letou dcerkou a všichni jsme se moc bavili 😉👍
Terminátor: Temný osud (2019)
Za mě naprostá spokojenost, důstojné pokračování dvojky, kterou ale samozřejmě nepředčí. Herecké obsazení super, dějová linie v pořádku. Jen vyvracení děje třetího dílu je zvláštní, ale nebudu spojlerovat...
47 metrů: Mimo klec (2019)
Není to tak zlé 🙂
Noční můry z temnot (2019)
Na tohle jsem se moc těšil, bohužel je to spíše zklamání, rozhodně to jsou slabší 3*, slabší zpracování a tenhle příběh rozhodně není nic co by nadchlo a ani vás nějako chytlo, nicméně nějaké ty scény zlehka bojácné tam jsou.