Recenze (1 167)
Sherlock - Série 3 (2014) (série)
Svatba Sherlockova přítele se záhadnou ženou, slizký záporák a všechno, co tam má být, tam bylo. Spokojená su.
Sherlock - Série 2 (2012) (série)
Skvělé, jako první řada.
Sherlock - Série 1 (2010) (série)
Dlouho jsem se tomuto seriálu bránila kvůli fanouškovské základně, který úplně šílí po hlavních hrdinech. Navíc se mi příčila myšlenka umístění klasického Sherlocka do současnosti. Kupodivu mě zpracování a scénář nesmírně překvapil. Bohužel stala jsem se taktéž fanouškem a třesu se na další díly. Dokonce jsem se koukla i na Pilot, který nebyl oficiálně odvysílán :)
Zahřívací kolo (2006)
Divný film, kde se nic neděje.
Švadlena (2015)
Nevím proč, ale nějak jsem si ten film zapamatovala a zasáhl mě. Hodně zajímavé ztvárnění, postavy a děj. Takový pochmurný a ponurý.
Šifra mistra Leonarda (2006)
Je, oni po mě střílejí... Film se vymyká klasickým akčňákům o hledačích pokladů s odvážnými hrdiny. Docela dobré.
Raubíř Ralf (2012)
Milý a pěkný film, který je nejen skvěle zpracovaný, ale obsahuje úžasné charaktery, které se v průběhu filmu vyvíjejí. Scénář je milý, vtipný a napínavý. Za poslední dobu jedna z nejlepších pohádek <3
Vykolejená (2015)
Podivný scénář, tuctový romantický film, ale aspoň hlavní hrdinové byli tak nesympatičtí, až jsem si je zamilovala.
V hlavě (2015)
Pixar už neví. Auta mají emoce, hračky mají emoce... Emoce mají emoce... Líbivá pohádka, na kterou se pěkně kouká.
Hotel Transylvánie 2 (2015)
Úspěšné pokračování pohádky, proč ne. Dobře se na to kouká.