Recenze (1 167)
Ledová archa (2013)
Napínavé, akční a velmi zajímavé. Moc se mi ale nelíbil drsný příběh. Ale ten film mě dostal.
Grandhotel Budapešť (2014)
Výborný, milý film se střeštěnými hrdiny. Jsem ráda, že tvůrci opustili zvířecí postavy (Fantastický pan Lišák). Už se těším na další film. Fakt pecka.
Ranhojič (2013)
Docela zajímavý příběh s akcí, láskou a dobrodružstvím, avšak trochu zbytečně natáhlý a místy otravně nudný.
V zemi Jane Austenové (2013)
Docela milý příběh o tom, jak se i ženy v pokročilém věku dokáží pobláznit, klidně bych se na ten film podívala znovu.
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
No, nápad o snílkovi, který vyrazí do světa je zajímavý, ale film celkově byl děsně nudný a zdlouhavý a vlastně o ničem.
Orphan Black (2013) (seriál)
Zajímavý nápad a pořád se něco děje. Je to skutečně napínavé a nemůžu se dočkat dalšího dílu.
Prvních 100 (2014) (seriál)
Hezky se na to kouká, je to napínavé, ale že by to byla nějaká pecka, to asi ne. Spíš takový ten seriál pro mladé, který nikdy nekončí.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Je to pecka. Nemůžu se dočkat, o čem bude další díl. I když to asi nikdy nezkončí :)
Salem (2014) (seriál)
Trochu nudné, ale třeba to nějak dopadne.
Ona (2013)
Film se mi líbil. Nachl mě ten nápad i zpracování. Geniální tah filmařů obléct lidi a vystailovat jako z 80. let, protože móda se stále vrací, žádné hi-tech stříbrné oblečky :D