Recenze (92)
Jezerní královna (1998)
Pochmurná a depresivní (až hororová) pohádka - Rodinný film si tedy představují úplně jinak :( Pane Vorlíčku, TOHLE se vám doopravdy nepovedlo !!
Kačer Howard (1986)
Tak tenhle filmík má pro mě prostě velké kouzlo!! Jako malá jsem ho nejprve viděla asi desetkrát v němčině (aniž bych německy uměla) a i tak jsem si ho hrozně zamilovala. Jazyková bariéra mi opravdu nevadila (což teď sama nechápu) - a to myslím mluví samo za sebe. Mám prostě pro Howarda slabost (dnes už i v češtině) :o)
Kameňák (2003)
Slepit dohromady "nevtipné vtipy", navíc sto let staré - to byl tedy nápad. Bohužel (po monstrózní reklamě) jsem na tento skvost šla do kina a myslím, že jsem jednou, maximálně dvakrát udělala povinnou grimasu, která měla připomínat smích, na víc jsem se vážně nezmohla. Navíc jsem po dvaceti letech vytáhla do kina i taťku a ten znechuceně odcházel a nejspíš ho už do kina nikdy nedostanu :o) Prostě totální fraška, ostuda českým filmům :(
Kameňák 2 (2004)
O zanedbatelný ždibec lepší než jednička, ale stále to není ani na jednu hvězdičku, ach jo :(
Kameňák 3 (2005)
Pořád stejná hrůza, jako jednička a dvojka, ale přesto za pár vydařených vtipů dávám jednu hvězdičku (ale trhám si u toho vlasy :o) ) No, chápejtte toto "vysoké" hodnocení jako "odměnu" za všechny díly a vlastně i jako radost z toho, že už nebylo natočeno čtvrté pokračování :o)
Kmotr (1972)
Tak jsem si na seznamu nejlepších filmů na čsfd vypsala všechny z první dvacítky, které jsem ještě neviděla a rozhodla se, že se na tu tolik oblíbenou "klasiku" podívám. V některých případech jsem byla opravdu zklamaná a pořád jsem si říkala, co na těch filmech všichni mají... až "přišel na řadu" Kmotr... Musím uznat, že jsem chvíli váhala, zda nedat jen 4 hvězdičky, ale po druhém shlédnutí nebylo pochyb. Napínavý děj, vynikající herecké výkony, prostě opravdu geniální mafiánský film.
Krůček k vraždě (2001) (seriál)
Škoda, že při hodnocení tohoto kvalitního seriálu nelze ohodnotit každý díl zvlášť. Některé mě totiž naprosto dostaly do kolen svou zápletkou, napětím, nápadem i podáním, ale některé zase zklamaly (těch bylo ovšem podstaně méně). Čtyři hvězdičky si rozhodně zaslouží !!
Kruh (2002)
Strach, úzkost, napětí - to všechno jsem cítila od první do poslední minuty! Strach u fiimu - to je běžné a normální, ale strach Z FILMU - TO JE PROSTĚ KRUH !! Kdyby mi v průběhu filmu zazvonil telefon, tak si storprocentně nadělam do kalhot :) Ne, opravdu je Kruh zvláštním a šokujícím hororem, na který se nedá zapomenout.
Kurs sebeovládání (2003)
Nemám ráda americké komedie, málokterá stojí za víc než tři hvězdičky a Kurs sebeovládání je právě tím typickým průměrem. Výborný Nicholson prostě všechno nezachrání.
Kuře melancholik (1999)
Jedna hvězdička jen kvůli dobrým hereckým výkonům hlavních představitelů. Jinak je to nudný, depresivní a rádoby psychologický film.