Recenze (22)
Chyby (2021)
Tak co, pokrytci?
Podvodník z Tinderu (2022)
Uff. Lidská debilita stlačená do dvou neuvěřitelně nudných hodin...
Anděl Páně 2 (2016)
Ajajjaj.. Jak to shrnout.... Jednička rozhodně vtipnější, lépe natočená, i dramaturgicky propracovanější. Ne že bych byl uplně zpruzenej, to ne. Chvílema jsem se i bavil. Ale přílišná dementnost "domácích" mikulášů, místy přiblblej scénář, hodně zbytečného násilí a na závěr paní B., to byla třešnička na dortu...
Krokodýl vs. aligátor (2010) (TV film)
Tak tohle je ultrasracka, ktera bori vsechny myty. Scenar, rezie, herci.... Tohle je presne ukazka, jak se to delat nema...
LEGO® příběh (2014)
Neskutecna smrst napadu a vtipku, ktere se na poprve snad ani pochytat nedaji. Naprosto skvele zpracovanej svet z kosticek propojeny neskutecne britkym humorem navazejicim se do snad vsech dobrodruznych a sci-fi filmu. Jen ten zaver trosku zklamal. Presto sivele. "Ja stavim jenom z cernych, nebo sedych, tmave sedych...."
Marťan (2015)
Velke zklamani. Ultra popcornova zalezitost o celkem pohodove dovolene na Marsu, s cinskou zapletkou a Iron manem (to me poser), kde Nasa vypada jako banda naprostech trotlu a kde si posadka vesmirne lodi si dela co chce. Jo, tu lepici pasku musim nekde sehnat!
Ponyo z útesu nad mořem (2008)
Baví mě to. Baví to mé děti. A ty nebaví ledaco...a mě vlastně taky ne....
Vlk z Wall Street (2013)
Trochu mě zaráží hodnocení filmu, která zohlednují morální kvality J.B., případné znechucení tehdejší dobou. Scorsese nehodnotí, nemoralizuje, ale ani nevychvaluje zníněmého pána. Jen, dle mého poměrně věrně, ukazuje, jak se dokázal zorientovat v te dzungli a jakej to byl parchant, jak se vším vyjebával. Já mu to žeru, mě to baví. Filmařsky geniální záležitost.
Den Šakala (1973)
...člověka skoro zamrzí, že atentán nebyl dokonán... Výborný přepis klasické knihy na filmové plátno, ani delší stopáž nevadí.
Kulový blesk (1978)
Film, který se mi více jak 30let nepochopitelně vyhýbal. Naštěstí nevyhnul.