Recenze (92)
Crash (1996)
Tak tohle se mi fakt líbilo. Ač úchylný, nedalo se od toho odejít ani na vteřinu.Vtáhne to do děje, ať chcete nebo ne.
Zrůda (2003)
Tisíckrát depka a ještě jednou depka a beznaděj, ale hereckej výkon fakt oscarovej, Akademie tentokrát nespala.
Valmont (1989)
Není to vůbec špatný, ale Frears a jeho Nebezpečné známosti u mě vedou na body. Malkovich Firthovi fakt natrh triko na plné čáře, ďábelská jiskra Malkovichova je neporovnatelně lepší než elegantní uhlazenost Firthova.
Letec (2004)
Trochu moc po povrchu, ale Kate jako Hepburn je fakt božská.
The Doors (1991)
Valu Kilmerovi jsem toho rozervanýho Morrisona do puntíku věřila!
Na vlastní nebezpečí (2007)
Zas tak strašný mi to nepřišlo, asi díky Langmajerovi:-).
Vše o mé matce (1999)
Tak tohle považuju za Almodovarův nejlepší film! Jedním slovem NÁDHERA!
Gosford Park (2001)
Na můj vkus příliš rozvleklý tempo, i když uznávám, že svoje kvality tenhle snímek má.
Kopyto (1981)
Tuhle komedii prostě miluju. Nádherně potrhlej Pierre a takovej smolař, že to snad ani není možný! Možná je to blbina, ale vždycky se u ní směju:-).
Proč kočka není pes? (1996)
Protože jsem milovnice zvířat, tak nemůžu dát míň než za čtyři:-).