Recenze (92)
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Tak mi to na Finchera přijde trochu moc po povrchu.Výborně řemeslně odvedená práce, skvělý nápad, ale 13 nominací na Oscara a vynášení filmu do nebes je podle mě fakt trochu moc.Herci výborní, ale chemie mezi nimi nefunguje.Když srovnám s Kate Winslet a Di Capriem v Revolutionary Road a nakonec i s Kidman a Jackmanem v Austrálii, musím říct, že Pitt a Blanchett sice odvedli dobrou práci, ale prostě to mezi nimi nejiskří.Škoda, Benjamin měl na víc.Celkově za čtyři, přecejen mě to jistým způsobem oslovilo a po duši pohladilo.A tři hodiny i přes výhrady utekly jak voda.
Nouzový východ (2008)
Těch 5 hvězd v první řadě za Kate a Lea, emocionálně mě to nepoložilo, ale přemýšlet je na dlouho o čem.Mendes prostě umí.P.S. S postupujícím časem zjišťuju, že tenhle film mám hluboko pod kůží a v myšlenkách se k němu často vracím. Emocionálně mě to položilo překvapivě až s odstupem, teď bych dala pět hvězd naprosto bez váhání. A půjdu se nechat zdeptat ještě jednou, protože tady to stojí za to! Jen nechápu, proč Oscara Kate dostala za Předčítače, protože v Nouzovém východu je prostě neuvěřitelná!
Po přečtení spalte (2008)
" To mi ho teda vyndej!":-)).Smála jsem se hodně často nahlas a když už náhodou ne, určitě jsem se blaženě usmívala:-). A Brad Pitt?Bombastickej!
Kristova léta, dámy... (2003) (TV film)
Za pět, protože ty holky všechny osobně znám a jsem jejich ročník:-).Navíc se mi to fakt moc líbilo.
Bod zlomu (1991)
Tak tohle se fakt povedlo. Kdysi v kině Alfa nepřekonatelnej zážitek ze svobody a z vln a ani po letech se to neokoukalo. Reeves a Swayze naprosto úžasní, oba bych klidně viděla jako surfaře, co žijou pro tu jednu jedinou vlnu, na kterou celej život čekaj. Krásně nasnímaný, muzika báječná, nádherní chlapi a překvapivej konec, kterej mě fakt dostal. Jedna z mých srdečních záležitostí:-).
Let číslo 93 (2006)
Dobrý, ale srdce se mi nerozbušilo.Možná proto, že jsem to neviděla v přítmí a tichu kina, ale jen na DVD.
Věc (1982)
Nikdy předtím ani nikdy potom jsem se tak strašlivě nebála:-).
Anděl Páně (2005)
Po dlouhé době fakt výborná a hlavně vtipná pohádka.
Quantum of Solace (2008)
Tak mně se tohle líbilo stejně jako Casino Royale, možná ještě o fous víc za vynikající akce a střihy. A Craig? Nejlepší Bond všech dob, a to Brosnan se mi hodně líbil a Conneryho miluju!Naprosto netypickej, neodolatelnej, charismatickej a zatraceně uvěřitelnej. A nějak víc civilní. Joo, pro mě akční jízda na jasnejch 5*.
Hodiny (2002)
Tak tohle je bomba! Myslím, že už Daldry nikdy nenatočí nic lepšího! Děj graduje až k neuvěření, vteřina není hluchá a ty tři baby? Nevím, která by měla dostat Oscara jako první, podle mě si ho zasloužej bez výjimky všechny tři!Tenhle film je nezapomenutelnej a zaryje se hluboko do duše. Prostě nádhera!