Recenze (247)
Terminator Salvation (2009)
Nevidím důvod být nespokojenej, dobrá atmosféra i akční scény. Podle mého důstojné pokračování kultovního filmu.
Veřejní nepřátelé (2009)
Byl to zajímavý film a dostkrát mě překvapil, bohužel mnohem vícekrát zklamal. Snímání kamery bylo doopravdy originální, ale ne vždy mě vyhovovalo a dlouhé záběry které natáhly film na tak ubíjející dobu srazily film o mnoho příček níže než si zasloužil. Navíc hudba tomu také moc nepřidala, monotóní a bezbarvá dobrá tak na spaní. Kdyby nebylo Johnnyho Deppa a pár dobrých přestřelek nebál bych se hodnotit ještě hůře.
South Park: Peklo na Zemi (1999)
Seriál jsem bojkotoval a nemrzí mě ani trochu že jsem z něj viděl jen pár minut, ale na film jsem se nechal přemluvit a zklamaný jsem rozhodně nebyl.
Zvláštní dny (1995)
I po patnácti letech je to film který má hloubku a rozhodně není pozdě se na něj podívat.
Equilibrium (2002)
První půlku jsem to chtěl už už vypnout, druhá to trochu napravuje (alespoň akčními scénami), ale i tak to jsou slabé tři hvězdičky. Dal bych 50%, pětibodová stupnice mě fakt nevyhovuje.
Nebeští jezdci (1968)
Na knihu to sice nemá, ale pořád je to jeden z nejlepších českých válečných filmů.
Informátoři (2008)
Dokoukal jsem to jen proto, abych se utvdil v názoru, že je tento film nehoráná sračka.
Police Story 2 (1988)
Lepší než jednička které jsem dal slabé 3***
Tango a Cash (1989)
Jsou filmy které nestárnou, ale tenhle mezi ně rozhodně nepatří. Jelikož jsem ho viděl v roce 2009 tak můžu hodnotit kladně jen vtipné narážky dvou hlavních hrdinů.
Crash (2004)
Dokonalé! Skvěle natočený propletenec ras, kultur a osudů. Parádní herecké výkony.