Recenze (247)
Hledání Země Nezemě (2004)
Ke konci jsem zamáčkl slzu jak to bylo dojemný. Dávám plnej počet hvězdiček, ale znovu už to vidět nemusím.
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Jediný důvod proč dávám 4* a ne 3* je ten, že to vypadá (hlavně v HD) fakt nádherně.
Zardoz (1974)
Nemohu hodnotit protože jsem viděl jen 30. minut, ale bohaťě mi to stačilo. Je to šílenost a motivací abych se na to podíval byla galerie k filmu s fotografií Seana Conneryho :-)
Karamazovi (2008)
Ze začátku jsem myslel že mě film kvůli neznalosti tohoto divadelního kusu vůbec nechytne, ale vynikající herecké výkony (hlavně Ivana Trojana a Radka Holuba) mně doslova přikovaly k obrazovce a zhlídl jsem to jedním dechem.
Avatar (2009)
3D jinak si tenhle film už ani nedokáži představit.
Symptom Pandorum (2009)
Prostě miluji Sci-fi a tenhle film se mě moc líbil.
Úsvit mrtvých (2004)
Filmy se musejí po nejaké době přehodnotit, tento je z dnešního pohledu dost stupidní a to mám celkem zombie horory rád.
Útěk z New Yorku (1981)
Viděno poprvé v roce 2009 a něco tak hroznýho jsem snad ještě neviděl. Bral bych ještě celkem slušnej nápad, ale provedení, nepochopitelně debilní scény a hlavně dialogy byly fakt hrozný. Tenhle film snad nemohl být zajímavý ani v době vzniku.
Andělé a démoni (2009)
Rozhodně lepší než Šifra mistra Leonarda která mě ani trochu nezaujala, naproti tomu Andělé a démoni je akční, detektivní film který má spád a zajisté stojí za podívání.
Čch' pi (2008)
Čekal jsem historický akční film, ale dostal jsem podivnou fantasy pohádku. Takže nic pro mě.