Poslední recenze (663)
Kosmonaut z Čech (2024)
Tak pěkná forma, která mohla obalit parádní komorní sci-fi horor/drama na způsob solaris nebo horizontu událostí. A tak neskutečně stupidní obsah! Ta bizarní disproporce scénáře a příběhu jak z pomocné školky v kombinaci s vynikající vizuálně zvukovou atmosférou i solidními hereckými výkony - to je prostě... to je... nemám slov.
Ahsoka (2023) (seriál)
Po nečekaně skvělém Obi-wanovi jsem se namlsaný pustil do Ahsoky, která ovšem laťku neudržela. První cca tři díly jsem musel v podstatě přetrpět, pak se z toho stává slušné scifi s větší inklinací k fantasy, ale i když jsou tam světelné meče, jediové, síla... nemá to prostě toho správného SW ducha. Něco tomu chybí nebo přebývá. Zároveň hlavní postavy jsou takové - mno, trochu jalové. Ne špatné, ale ani nic extra. Neutáhnou to. Vizuálně a hudebně skvělé. Za shlédnutí to stojí, ale není to úplně ono.
Obi-Wan Kenobi (2022) (seriál)
Trochu tu zvýším skore... seriál se od první řady velice podivně potácí, chvílemi se zdá, že ho vysílají "naživo" a ani tvůrci vůbec neví, co bude v další scéně. často to působí vycpávkově a natahovaně, jindy zas nevěrohodně. Ale - i tak je to velmi příjemná podívaná. Zejména díky McGregorovi, který svého stárnoucího a posttraumatickým stresovým syndromem zmítaného jediho zvládá mistrně. Pak je tu taky ta skvělá atmosféra a celkově fakt, že jde o krásné dobrodrůžo jako byla původní trilogie. Tenhle seroš má prostě přesně ten feeling, který si od Star wars představuju. A to je boží. Proto mu odpouštím všechny chyby i jistý pocit amaterismu, který z toho čiší. Tohle mě prostě i přesto baví jako prase a chci víc.