Recenze (4 873)
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Nejlepší western všech dob. Fenomenální závěr na hřbitově, kde se podtextově znázorňuje celá základní filozofie USA...oprátka, hřbitov a obrovské peníze...90%.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Trailer mě nalákal, takže jsem na to vyrazil do kina (nakonec stejně v létě 2011 v kinech nic lepšího není a nebude). První hoďku se nic pořádného nedělo, pak konečně přišel Voldemort se svou chuligánkou, ale i tak závratná změna nenastala. Drží to určitou laťku kvality, jenže to nemůže jako by vygradovat. Nejvíce mě zaujal Severus Snape, jeho tragická úloha je přesahující. 63%.
Green Lantern (2011)
Kulometem proti vesmírnému démonovi? :) ? Lantern je pro děcka do 12 let a i ty budou pravděpodobně zklamané. Blbina bez jakékoliv vyšší ambice a hloubky má dobré tempo, proto dávám 50%.
Captivity (2007)
Posledních 30 minut bylo maximálně odpadních. Na skládku to patří. 20%.
Nesmiřitelní (1992)
Divoký západ bez nánosů mýtů a legend. Jako dá se to, ale že by to byla nějaká hitparáda, to se říct nedá. Nejvíc mě pobavil ten angličan :) . 58%.
Země kůlů (2010)
Tenhle subžánr vyplivne desítky filmů za rok. Nevím, co v USA tak lidi fascinuje na těchto hororových road movies: "zpustošená země a oni někam jdou/jedou". Stake Land recykluje recyklát 100x zrecyklovaný. Těžko to mohu hodnotit. Základní parametry to má, tak dám 38%.
Nine Dead (2010)
Chabá konverzačka + hrozné finále = 30%.
Templář (2011)
Za málo peněz docela dost muziky. Občas digitální efekty zradí. Pár dialogů a scének je taktéž zbytečných. Z druhé strany Paul Giamatti září. Silné 3*. 68%. Výborný komentář: Cervenak
Pařba v zapadákově (2011)
Zakomplexovaný suchar s dokonale bílým ksichtem a úsměvem to "nehorázně" roztočí na srazu prázdných figurek. Nepřirozený svět retardovaných správňáckých hňupů za 22%.
Habsburkové (1992) (seriál)
Faktografické, chronologické, přehledné. 73%.