Poslední recenze (40)
Holky na tahu (2017)
Není to vrchol filmařského umění, ale já jsem se bavila, dokonce víc, než jsem čekala, protože jsem tenhle film tak tochu odsoudila předem. Ale nakonec to byla valká sranda a o nic víc asi ani jít nemělo.
Slíbená princezna (2016) (TV film)
Poprvé za x let jsem se odhodlala podívat na novou pohádku. A musím říct, že shlédnutí tohoto "díla" mě na několik dalších let odradilo! Takhle zprznit (a to jsem ještě slušná) moji milovanou zlatovlásku, to se teda jen tak nevidí. Autoři neprojevili absolutně žádný vlastní nápad a to tradiční úplně zničili. Naprosto zbytečná námaha. I když... námaha? Tady se nikdo moc nenadřel. A zůstává pro mě záhadou, jak se k tomuto mohli někteří herci upsat...
Nezapomeň na mě (2010)
Hmm... já se hodně nudila. Roberta Pattisona moc nemusím, ale určitě nebyl tím, co my na tomhle filmu vadilo nejvíc. Byl celý jaksi bez šťávy. Ani té romanitky jsem se nedočkala v takové míře, jakou jsem očekávala a vlastně hlavně kvůli tomu jsem se na to dívala. Do konce jsem vydržela jen proto, že zásadně od filmů neodcházím a nutno říct, že konec byl podle mě úchvatný, zčásti to celé zachránil. Jen díky němu si tenhle film zaslouží tu třetí hvězdičku...