Recenze (1 308)
Kříž (2011)
prehanite... televize je plna mnohem vetsich sracek... na tohle se dalo v pohode dodivat az do konce... ;-)
Lemonade Mouth (2011) (TV film)
"Nejlepší Disneyho filmový muzikál" !! To sice není bůh ví jak vysoké hodnoceni, ale je to překvapivě koukatelné i poslouchatelné ;-) UPDATE: doma to díky synovi hrálo celkem často a ty písničky, přesto, že to nejsou (kromě Determinate) žádné top hity, jsou chytlavé a zapamatovatelné!! Nejlepší postavy: skvělý Christopher McDonald a z těch mladých Naomi Scott a Blake Michael ;-)
Vzpoura strojů (2009)
Cekal jsem klasicky "sci-fi prusvih" a byl jsem mile prekvapen... Teda az na ten konec respektive posledni cast od chvile kdy se vse provali... Potom uz to tvurci vcelku slusne nezvladli...
Médium (2005) (seriál)
nebyt ta Allison misty az neprijemne protivna a byt trochu sympatictejsi (asi i kdyby ji hrala rovnou jina herecka) mohlo to byt mnohem lepsi...
Percy Jackson: Zloděj blesku (2010)
"Jsou dokonce i v Bílém domě!" Hmm... Tak to je nářez :-D
Kniha přežití (2010)
ach můj bože... :-/ bible a tupé naboženství... no tak to sorry teda... jednu hvězdu Denzelovi a Mile ale jinak nikdy více...
Na hraně temnoty (2010)
zapusobilo ale mohlo to byt mnohem lepsi...
Ctihodný občan (2009)
vynikajici v prvnich dvou tretinach... uzasne klidny a takticky... posledni tretina to dost zazdiva ale jeste to bylo snesitelne... mno a Foxx vs Buttler ?? tady to Foxx prohral na cele care !!
Knight Rider - legenda se vrací (2008) (TV film)
Sorry ale tady to nostalgie proste vyhrala :)
Test (2003)
I když to místy lehce nedává smysl a logika trosku pokulhává tak to byl skvělý film! Herce komentovat není třeba, jen bych opakoval co napsali ostatní a ani na chvíli jsem se nenudil a proto 5* ;-) EDIT: tento film jsem viděl už minimálně 8x a nemůžu si pomoct, ale tohle se fakt povedlo! obzvlášť to herecké složení je velice příjemné... 92%