Recenze (153)
Problém tří těles (2024) (seriál)
Zhruba od třetího dílu to dostane grady....
Fallout (2024) (seriál)
Toooooop
Bitva u Midway (2019)
Just wow.
Příliš malý svět (2019)
To Vám takhle jednou večer zbyde trocha času, rodinka konečně spí a vy si zapnete HBO, abyste se mrkli na další díl Miliard. No ale v úvodu na Vás vyskočí upoutávka na Lucy in The Sky, nevypadá to zle, mrknete na popis a dozvíte se, že po návštěvě vesmíru a transcendentálním zážitku Lucy začne připadat náš malý život na planetě bezvýznamný a já jako milovník vesmíru a otázek ohledně naší existence a smyslu po tom hned skočím. Tak jsem tak čekal nějaké vidiny, záblesky a komentáře o tom, co se jí tam prohánělo hlavou, jaké otázky si kladla - třeba... prostě trochu mystery, jak jí zmíněný zážitek měni současný pohled a jak s tím bojuje a proč vlastně. No místo toho jsem promrdal 2 hodiny na nevěrný, perfekcionistický a arogantní kurvě, která nesnese fakt, že ji někdo jenom využil, aby si užil a dostal jsem vyprávění na styl Esmeraldy nebo já nevim. S vesmírem, naší existencí a všemožných otázek okolo toho to nemá nic společnýho a mohlo by se to rovnou jmenovat Lucy - arogantní děvka z vesmíru. Jedna hvězda za Natalu A Jona.
Půjčovna masa (2018) (seriál)
1.série top, 2. zatím dva díly a moc mne nezaujalo herecké obsazení narozdíl od té 1.
Drahokam (2019)
Neskutečně chaotickej film s čůrákem v hlavní roli, mele se tu pátý přes devátý. Strašná sračka.
Jumanji: Další level (2019)
Zbytečný pokračování čistě za vydolování více zlaťáků...scénář někdo napsal za večer a herci působili jak kdyby to byla jejich premiéra...hnus.
Tolkien (2019)
Krásný...fakt krásný. Tolkien byl absolutní kápo.
Apostle (2018)
Ani jsem tu píčovinu nedokoukal..
Černobyl (2019) (seriál)
Unikát, bomba, super.