Recenze (348)
A co když je to pravda? (2005)
Tak trochu jiná romantika a navíc zábavná 75%
Agenti nula nula (2004)
O něco lepší než Agenti dementi,zhruba o 0,169%
Agent z Hong Kongu (2001)
Jackie,co vic dodávat...
Amazing Spider-Man (2012)
Naleštěná bída,v podstatě zbytečný restart a dál se nevyjadřuji.
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Za sebe říkám,povedenější než jednička,pár vtípků pobaví,ale stále tomu chybí šmrnc,jaký měla Raimiho trilogie.Třeba trojka překvapí.
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Konečně se někdo snaží z našich restaurací dostat ty kejdy,jenž polovina republiky považuje za vynikající.
Arachnofobie (1990)
Určitě lepší pavoučí horor,poslední 20ti minutovku archnofobikům rozhodně nedoporučuji sledovat.
Asterix a Olympijské hry (2008)
Ta jedna hvězdička je jen za dabing Josefa Cardy,jinak je vše naprosto otřesné.
A-Team: Poslední mise (2010)
Akční nářez,plný hlášek,který ničí jen hloupé digitální efekty. Jinak naprosto cool jízda.
Avatar (2009)
Ten chlap to dokázal,Cameron natočil naprostou bombu ve které není jediné hluché místo,vizuálně bez konkurence.Ne jeden z nejlepších filmů posledních let,ale NEJLEPŠÍ film posledních let.Jedno shlédnutí určitě nestačí.Bravo.