Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
K tomu můžu říct pouze jediné. Nejlepší film, který kdy vznikl.
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Leon (1994)
Naprosto dokonalé. Jen mě mrzí, že nepiju mléko.
Statečné srdce (1995)
Spalovač mrtvol (1968)
Krása. Bez debat
Tanečník seshora (2002)
Luxusní Javier Bardem v HL. Tenhle film zkrátka miluju.
Zelená míle (1999)
Spáči (1996)
Počátek (2010)
že to bude tak skvělý, se mi ani nezdálo:--)