Recenze (54)
V jako Vendeta (2005)
Jasná pětka
Batman začíná (2005)
Nej Batman
Apokalypsa (1979)
Nejlepší film co jsem zatím viděl, hodně kvalitnej zvuk, amotmsféra a všechno kvalita:)
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Hodne drsnej film
Zelená míle (1999)
Moc velký psycho na mě
Klan létajících dýk (2004)
Méně lítajících číňanů, méně nadpřirozených schopností, tím lépe pro mě! Příběh byl velica napínavž, a obracel se tak že jsem přemýšle co se stane a vždy se stalo něco co jsem nepředkládal. V filmu se objevila, vášeň, erotika a tak to má být!
Svět zítřka (2004)
Naprosto super!
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Na to,že nemám rád kecačky tahle kecačka je nejlepíš co jsem kdy viděl!Příběh je velice napínavý i když se 80% filmu odehrává jen ve věznici, Konec filmu mě osobně překvapil i slzu jsem musel zamáčknout:)
50x a stále poprvé (2004)
Jako film mě docela hodně oslovil:)