Recenze (97)
Geomi sup (2004)
Velice zmatené, pomalé, nejdnoznačné (flashbacky, flashbacky ve flashbacích). Výsledek - jakmile nejste stoprocentně pozorni a ztratíte nit, jste v koncích, čemuž bohužel napomáhají pro nás až příliš podobné obličeje korejských herců. Spíše na více zhlédnutí.
Moolaadé (2004)
Jako kulturní či antropologický pohled do života ve vesnici v Burkině Faso je to rozhodně zajímavé, ale čistě africké filmy jsou prostě...jiné :) Ale možná už jen kvůli tomu za zhlédnutí stojí.
Barmský videožurnál (2008)
Takhle má vypadat dokument.
Metastázy (2009)
Zbytečně násilné, bez přesahu.
Pancéřové auto (1929)
Škoda absence zvukové stopy, s ní by to mohlo být fakt dobré.
Lemmy Forever (2010)
Zbytečně dlouhá stopáž, díky tomu místy i nudící momenty (zvlášť pro člověka, který nemá Motörhead až tak úplně v oblibě), ale celkově fajn, 70%.
Pražákům, těm je hej (1990)
Pěkně bizarní kousek určený však pouze fanouškům Výběru ;)
Amerika (1994)
Slibný začátek s dobrou atmosférou, který se však postupně transformuje do rozplizlého nic.
Pád do ticha (2003)
Super záběry, místy strhující, ale místy bohužel i nudné.
Maraton (2005)
Takový korejský Rain Man...pěkně natočený, formálně v podstatě dokonalý...ale možná až příliš natahovaný. Herecký výkon hlavního hrdiny každopádně skvělý.