Recenze (97)
Sedm životů (2008)
Jen tři slova - PATOS, UTOPIE, NUDA
Vražedná terapie (2001)
Dobrá atmosféra, děj poslabší...
Holky z porcelánu (1974)
Odporný, uřvaný film, snažící se být komedií. Jdu blejt.
Zloději paměti (2004)
3,5 *
Temný úsvit (2006)
Viděno s českým (katastrofálním) dabingem, v originále by to bylo možná lepší. Ale já se vlastně stejně nudil...
Apateu (2006)
Klasicky strašidelná asijská hororová atmosféra s bohužel poněkud zmateným vyústěním.
Kokuhaku (2010)
Silně znepokojivé...
Triangle (2009)
Zajímavý nápad, bohužel bez pointy.
Mezi světy (2005)
Rádoby mysteriózní blbost.
Černá smrt (2010)
Výborný snímek s řádně syrovou atmosférou. 4,5 z 5.