Recenze (216)
Buffy, přemožitelka upírů (1997) (seriál)
Ne, díky, raději zůstanu u Čarodějek...
Hvězdná brána (1997) (seriál)
Kdysi dávno jsem se na tenhle seriál dívala s tátou a pamatuji si z něho jen takové nic neříkající obrázky. V současné době jsem závislá na Atlantidě a někdy se i mrknu na původní SG-1. Moje nejoblíbenější postavy jsou Tea´lc a Danny Jackson.
Kontakt (1997)
I love you, Carl Sagan.
Lord of the Dance (1997) (divadelní záznam)
100%, viděla jsem na youtube. Skvělá hudba, dokonalá choreografie. http://www.youtube.com/watch?v=iQmBHHvmrD4 a parodie: http://www.youtube.com/watch?v=I2NOfOeSX4k :).
Mr. Bean: Největší filmová katastrofa (1997)
Oproti televiznímu seriálu slabé. Mr. Bean je klasika, která dobře funguje v televizním seriálu, ale jeho příběhy se nehodí na filmové plátno.
Muži v černém (1997)
Skvělá sci-fi komedie, která neomrzí. Will Smith a Červouni byli super!
Pátý element (1997)
Tohle je prostě boží! Jeden z nejvtipnějších a nejzábavnějších sci-fi filmů co znám. Bruce Willis je naprosto super, Gary Oldman je báječný, Milla Jovovich a další herci taky válí. Nejlepší je moderátor Ruby Rhot a zpěvačka Plavalaguna ( ten její koncert si pouštím pořád:)). Akorát mi trochu vadilo, že tu byly jen tři mimozemské rasy, mohlo jich být víc.
Princezna Mononoke (1997)
Ale jo, hezké.
Rosamunde Pilcher - Zbloudilá srdce (1997) (epizoda)
Nemám ráda knihy od Rosamunde Pilcher a hlavně filmy, které jsou podle nich natočené. Všechny typy postav jsou předvídatelné, děj nudný a romantický. Nechápu lidi, kteří tuhle blbost sledují.
Sám doma 3 (1997)
Laciná a trapná napodobenina velmi kvalitního snímku.