Oblíbené filmy (10)
Mulholland Drive (2001)
Chtěl bych znovu zažít abych tento film vůbec neznal a mohl si ho prvně pustit a zažít tu neskutečnou atmosféru a pocit, kdy nevíte co nového přijde a samozřejmě poprvé slyšet song od Lindy Scott, který mám už pěkných pár let jako vyzvánění v mobilu. Mnou absolutně nepřekonatelný film.
Brazil (1985)
Nadčasovost a Gilliamova geniální vize, do které se bohužel řítíme. Hodně zneklidňující snímek, který po každé projekci působí depresivněji.
Big Lebowski (1998)
Když jsem viděl tento skvost poprvé dal jsem mu jen 4* a moc jsem mu nerozuměl. Po druhém a třetím shlédnutí jsem to začal chápat a říkat si: Kdo by nechtěl žít jako Dude? Každá postava je jedinečná a nezapomanutelná, zvláště Walter Sobchak a Maude Lebowski. Neskutečně pohodový a klidný film. Jo a jedině v dabingu.
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
Jak už tu několikrát zaznělo i pro mě to je nejlepší romantická komedie co jsem kdy viděl. Vynikající ve všech směrech, hlavně soundtrack je boží. Hlavní změna oproti jiným podobným filmům je v charakteru hlavní hrdinky, který je určitě neobvyklý, lehce agresivní a celkově neokoukatelný. Bavil jsem se po celou dobu. Před Ji-hyeon Jeon klobouk dolů. Nejlepší film o lásce, který znám. Výborný komentář - uživatel Xeelee.
Sunshine (2007)
Největší chyba, že mi Sunshine uteklo v kině. Ale i na pořádně ozvučené televizi to byl nepopsatelný zážitek, který mě úplně pohltil. Poslední sekvenci za nadpozemské Murphyho hudby bych zařadil jako jednu z nejlepších scén vůbec. Nevím jak bych to popsal ale z té hudby a z těch záběrů to Slunce prostě cítit je. Stačí jen sedět a užívat si to.
Fontána (2006)
Amélie z Montmartru (2001)
Requiem za sen (2000)
matka! (2017)
matka! ve mě zraje jak víno. Pokaždé když si vzpomenu na atmosféru, která se odehrávala v domě přepadají mě hodně zvláštní pocity. A navíc je velice zajímavé poslouchat rozdílné názory na charakter Bardema a zvláště pak důvody těch názorů. Já osobně jsem s ním až na ty extrémní situace ke konci docela sympatizoval. Jediné malé mínus je z mého pohledu přílišná afektovanost postavy Lawrence (každý na to ale může mít jiný pohled) jinak za mě naprostá spokojenost. Po slabším Noe je Darren zpět v plné formě.