Recenze (67)
Nádherné bytosti (2013)
Lepší než stmívání horší než... nevim k čemu to přitovnat... Prostě mohlo to být lepší ale i daleko horší nějaké pasáže mě nudily a nějaké zas bavily. A ovšem Jeremy Irons tomu také dodal jednu hvězdu.
Všemocný Thor (2011) (TV film)
Totalně příšernej film bez špetky humoru či pořádný akce nebo jen třeba zábavy... Herecký výkony který bych i já zahrál daleko líp a to i kdybych hrál všechny postavy do toho to režíroval a dělal kameramana a zvukaře.
Toxický mstitel (1984)
Tohle je pro mě Béčko s velkým B! Tohle by nikdy nemohlo bejt slavnej film, ale tenhle film to ví a taky se nechová nijak nablištěně a je to klascký šílený béčko z 80tejch let a já si ho vždycky rád pustím.
Černobylské deníky (2012)
Mám rád takovéhle horory na jedno zkouknutí a zasmání se. Musím říct že na filmu se mi líbilo především prostředí a... no to je asi vše jen to prostředí :D Mám sice rád mutanty ale komparzista s gumovou maskou z výprodeje není mutant :D
Lemmy Forever (2010)
Skvělý dokument o UŽASNEM rockerovi Mistru LEMMYM KILMISTROVI, jestli v životě toho zažiju jen z 15% to co on tak budu žít na plno.
Agenti dementi (2003)
Já sem četl i předlohu a je to prostě filmek na zasmání a vubec o tom nepřemýšlet... Nechapu proč to je 170 nejhorší film když jsou daleko daleko horší filmy
Vládci vesmíru (1987)
Mám rád sci-fi a fantasy všeho druhu ale tohle mi řpišlo jako šíleně umělá a trapná a ktomu všemu tupá kravina... Je to jen o tom že tehdejší sex idol tma běhá ve slipech a plášti ukauje své svaly, a máchá šíleně umělym mečem velikosti švédska.
The Punisher: Dirty Laundry (2012)
Tak to jsem nečekal! Nečekal jsem že to bude takováhle bomba!
Far Cry (2008)
Tak jako bylo mi jasné že to nebude moc jako předloha ale tohle bylo uplně o něčem jiném... Občas tupé dialgy ale Til se mi líbil i když ženská hlavní postava byla na výměnu a vystřižení z filmu.
Laboratoř smrti (2004) (TV film)
Jelikož mi to tak nějak připomínalo DOOM tak se mi to nezdalo zas tak přišerně hrozný i když ty helikoptery ne začatku mě rozesmály a výkony herců byli naproisto fekální tka dávam 2 za zajimavýho ufona a snahu.